اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی دماوند:

80 درصد فعالیت‌‏های نیروی انتظامی دیده نمی‏‌شود

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند گفت: بیش از 80 درصد فعالیت‏‌های نیروی انتظامی به دلیل مسایل امنیتی دیده نمی‌‏شود و تنها بخشی که قابل ذکر است، رسانه‌‏ای و عمومی می‏‌شود.

80 درصد فعالیت‌‏های نیروی انتظامی دیده نمی‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند که با موضوع بررسی معضلات فرهنگی شهرستان در شهرداری بام ایران برگزار شد، افزود: با توجه به تمرکز جمعیت شهرستان دماوند در شهرهای اقماری، حداقل کار شهرداری‏ها در این زمینه اطلاع‏‌رسانی مواردی بوده که قرار است فرهنگ‏‌سازی شود.

وی همچنین به لزوم انجام اقدامات کوچک و کم‏‌هزینه توسط شهرداری که می‏‌تواند رضایت شهروندان را در بر داشته باشد، اشاره کرد.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند بیان کرد: حتی گاهی اوقات پرکردن یک چاله در وسط خیابان یا لکه‏‌گیری یک خیابان و آسفالت یک کوچه می‏‌تواند رضایت نسبی شهروندان را در پی داشته باشد.

افشارنادری تصریح کرد: درست است که نیاز به ترمینال، کشتارگاه، فضای تفریحی و پارک و ... داریم، اما تا زمان انجام این پروژه‏‌ها باید جلب رضایت نسبی شهروندان نیز مدنظر باشد.

وی در ادامه جلسه در خصوص هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: بیش از 80 درصد فعالیت این نیروی زحمت‏کش به دلیل مسایل امنیتی دیده نمی‌‏شود و تنها بخشی که قابل ذکر است، رسانه‏‌ای و عمومی می‏‌شود.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند افزود: مردم از نیروی انتظامی همیشه و در همه حال انتظار برقراری امنیت و آرامش را دارند که به‏‌حق هم هست.

افشارنادری از زحمات و تلاش این ارگان در سطح شهرستان دماوند تشکر و خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در این زمینه خوب بوده و با موافقت به ارتقای فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، خدمات بهتری نیز ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/2568/30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول