اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دادگستری ایلام:

نیروی انتظامی جلوه احقاق حق در جامعه است

مدیرکل دادگستری ایلام گفت: نیروی انتظامی جلوه احقاق حق در جامعه است.

نیروی انتظامی جلوه احقاق حق در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام و به نقل از پایگاه پلیس، فارس نوری در دیدار با فرمانده انتظامی ایلام با تاکید بر اینکه پیشگیری و کاهش جرایم در گرو تعامل با نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است، گفت: مردم جلوه حق را با مراجعه به نیروی انتظامی مشاهده می‌کنند.

وی بر حفظ تعامل و ارتباط تنگاتنگ دستگاه‌های امنیتی و قضایی به منظور ارتقای امنیت اجتماعی در استان تاکید کرد و افزود: با تعامل و همدلی سرعت در خدمت‌رسانی به مردم افزایش یافته و رضایت آنان که همان رضایتمندی خداوند است حاصل می‌شود.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باید مکان احقاق حق باشند و مردم جلوه حق را با مراجعه به این دو دستگاه مشاهده می‌کنند.

مدیرکل دادگستری ایلام اظهار داشت: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی پناهگاه مردم هستند و این تعامل و همکاری باید بین تمام دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی وجود داشته باشد.

این مسئول با اشاره به این که وظیفه اصلی مجموعه قضایی و انتظامی احقاق حق و ایجاد امنیت است، تأکید کرد: امنیت مقوله است که تأمین آن تنها به عهده دستگاه انتظامی و قضایی نیست بلکه دستگاه‌های زیادی باید در امر تحقق کامل امنیت همکاری و تعامل داشته باشند.

وی اضافه کرد: آنچه در دیدگاه عموم مردم وجود دارد امنیت را از مسئولیت‌ها و وظایف دستگاه انتظامی و قضایی می‌دانند که این امر مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند و انتظار مردم انتظار به حقی است.

نوری افزود: ما در مقابل مردم و در پیشگاه خداوند متعال مسئولیم و فردای قیامت شهداء که عزیزترین سرمایه وجودی خویش را در راه اعتلای نظام مقدس اسلامی اهداء کرده‌اند از عملکرد و تعهد ما سؤال خواهند کرد.

ارشدترین مقام قضایی استان ایلام با بیان نکاتی در خصوص تبیین همکاری و تعامل دو جانبه دستگاه قضایی و انتظامی بر برخورد قاطع با هنجارشکنان تأکید کرد و افزود: به لطف خدا در استان ایلام امنیت در حد مطلوبی برقرار است.

رئیس کل دادگستری ایلام بر استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت‌های سایر ادارات ، سازمان‌ها، نهادهای دولتی و غیردولتی در امر پیشگیری از وقوع جرم تأکید کرد و خواستار همکاری بیش از پیش معاونت‌های پیشگیری دستگاه قضایی و انتظامی و شناسایی ظرفیت‌های جدید در امر پیشگیری شد.

وی در پایان آمادگی دستگاه قضایی استان در اجرای هر چه بهتر رسالت اصلی دو دستگاه قضایی و انتظامی در بستر تعامل و همکاری اعلام داشت.

سردار علی دولتی فرمانده انتظامی استان ایلام در این نشست نیز این استان را به جهت برخورداری از مردمی متدین و معتقد و تلاش تمام مسئولان، از استان‌های امن کشور برشمرد و تاکید کرد: تعامل بین مسئولان دستگاه‌های استان خصوصا دستگاه قضایی، انتظامی بسیار خوب و چشمگیر است.

وی با تاکید بر اینکه اسلام یک چتر باز کرده و آن هم عدالت و اجرای عدالت است، خاطرنشان کرد: تنها چیزی که بستر تعامل دو دستگاه را به نفع مردم، جامعه و امنیت جامعه تأمین می‌کند همین عدالت است و وقتی شاکله، انصاف و عدالت باشد کارها نیز حل خواهد شد.

انتهای پیام/2246/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول