اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته نیروی انتظامی

فرهنگ‌یاران و همیاران پلیس در اردبیل تجلیل شدند

همزمان با سومین روز از هفته نیروی انتظامی همایش تجلیل از فرهنگ‌یاران و همیاران پلیس اردبیل به همراه تجلیل از شهروندان قانونمند برگزار شد.

فرهنگ‌یاران و همیاران پلیس در اردبیل تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز و در سالن اجتماعات پلیس راهور اردبیل برگزار شد، جانشین فرماندهی انتظامی استان اردبیل با تاکید بر گسترش فرهنگ مطلوب و مناسب ترافیک اظهار داشت: ‌امروز همیاران پلیس چه دانش‌آموزان و چه فرهنگیان یاریگر پلیس راهور هستند که حضور آنها سبب شده تا میزان تصادفات و تلفات کاهش پیدا کند.

علیرضا طاهری با یادآوری اینکه با همکاری دستگاه‌های مختلف به ویژه همکاری و مشارکت آموزش و پرورش در قالب تشکیل فرهنگ‌یاران و همیاران پلیس 30 درصد تصادفات و تلفات جاده‌ای کاهش یافته است، ‌تصریح کرد: ‌این مشارکت‌ها می‌تواند به بهترین شکل زمینه و بستر تحولی و ارتقای فرهنگ درست ترافیکی را فراهم کند.

وی خاطر نشان کرد: پلیس امروز به تنهایی و بدون حضور آحاد مردم قادر به تأمین امنیت یا تولید آن نیست و در این باب باید مشارکت همه‌جانبه مردم و دستگاه‌های ذیربط را شاهد باشیم تا به شکل عمومی و فراگیر امنیت پایدار و آرامش حقیقی در جامعه برقرار شود.

طاهری اضافه کرد: کشورمان نسبت به کشورهای در حال توسعه و پیشرفته از میزان تصادفات و تلفات متعدد در حوزه رانندگی برخوردار است که برای کاستن از این مشکلات و نارسایی‌ها باید همه به قانون احترام بگذاریم و فرهنگ رانندگی صحیح و درست را بیاموزیم.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: پلیس با اقداماتی که در حوزه فرهنگی، اطلاع‌رسانی و تبلیغی انجام داده است، سعی کرده در این زمینه گام‌های جدی برداشته و به اصلاح فرآیند رانندگی صحیح کمک کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس پلیس راهور استان اردبیل نیز تعامل آموزش و پرورش با پلیس راهور را بسیار مناسب، نزدیک و به هم پیوسته توصیف کرد و ادامه داد: ما با بهره‌گیری از ظرفیت همیاران پلیس، فرهنگ‌یاران و با مشارکت خود دانش‌آموزان، اولیا و مربیان سعی داریم فرهنگ درست رانندگی و کاستن از مشکلات ترافیکی را توسعه داده و گسترش دهیم.

علی مریخی از صدور بیش از دو هزار و 500 حکم همیار پلیس به دانش‌آموزان استان خبر داد و گفت: همه باید در عرصه ارتقای آموزش و مهارت‌های رانندگی صحیح دخالت کنیم و با احساس مسئولیت اجازه ندهیم جان افراد جامعه به خطر افتاده و یا در این زمینه قصور و کوتاهی صورت بگیرد.

وی در پایان سخنان خود افزود: ما با احترام به شهروندان قانونمدار و رانندگانی که حافظ منافع مردم هستند نهایت همکاری را با آنها انجام داده و زمینه آسایش این شهروندان و خدمت‌رسانی مطلوب به آنها را به انحای مختلف فراهم می‌آوریم.

انتهای پیام/62007/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول