اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان اعلام کرد

آغاز به کار نمایشگاه فرهنگ ترافیک در بوکان

فرماندار بوکان گفت: نمایشگاه فرهنگ ترافیک به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در بوکان آغاز به کار کرد.

آغاز به کار نمایشگاه فرهنگ ترافیک در بوکان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان حسن عباسی عصر امروز در نشست خبری که در فرمانداری این شهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه فرهنگ ترافیک به همت و ابتکار آموزشگاه رانندگی پویا در جنب شهرداری بوکان آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: آموزشگاه پویان هر ساله با آغاز هفته نیروی انتظامی به منظور ارتقای فرهنگ ترافیکی و تشویق شهروندان به رعایت دقیق‌تر قوانین راهنمایی و رانندگی با همکاری پلیس راهور بوکان نمایشگاه فرهنگ ترافیک برگزار می‌کند.

عباسی یادآور شد: در این نمایشگاه که به مدت یک هفته دایر است، اقدامات و عملکرد پلیس راهور بوکان و آموزشگاه رانندگی پویان با زبان تصویر به بازدیدکنندگان ارائه شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش اساسی نیروی انتظامی در تامین امنیت جامعه، افزود: نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت و آسایش در جامعه از هیچ کوششی فروگذار نیست و همواره در این راستا گام برمی‌دارد.

عباسی ابراز داشت: نیروی انتظامی با تحول و ارتقا در عرصه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و روزآمدسازی شیوه‌های عملیاتی خود و تربیت نیروی انسانی متخصص و ورزیده هم‌اکنون در شرایط مطمئن و قابل اعتمادی به سر برده و رضایت‌مندی مردم از عملکرد پلیس بیانگر این واقعیت است.

فرماندار بوکان اضافه کرد: امنیت مقوله‌ای کاملاً واقعی، ملموس و گسترده بوده و مردم نیز در نظام اسلامی خواستار امنیت‌اند و این از حقوق مسلم مردم ایران است.

وی با اشاره به امنیت موجود در شهرستان بوکان، تصریح کرد: نیروی انتظامی امنیت را به خوبی در کشور و به‌خصوص در این شهرستان نهادینه کرده و احساس امنیت روانی و سهولت در دسترسی مردم به خدمات نیروی انتظامی سبب رضایت مردم از عملکرد این نیرو شده است.

عباسی افزود: از دیگر اقدامات خوب نیروی انتظامی انعطاف‌پذیری، پویایی، تلاش برای شناسایی علل وقوع جرم و پیشگیری از آن و هماهنگی تنگاتنگ با دستگاه قضایی است.

وی اذعان داشت: نیروی انتظامی بازوی توانمند و بازدارنده نظام در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی است به طوری که اقتدار این نیرو موجب ایجاد فضای سالم و آرام برای آحاد جامعه شده است.

فرماندار بوکان اضافه کرد: برقرار کردن امنیت و آرامش در جامعه از مهم‌ترین ارکان حیات و پویایی یک جامعه به شمار می‌رود که اقشار مختلف مردم باید با مشارکت و تعامل با نیروی انتظامی در ایجاد آن‌ تلاش کنند.

انتهای پیام/61005/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول