اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نوری‌همدانی:

دوران قلدری آمریکا به سر رسیده است

یکی از مراجع تقلید قم با بیان اینکه دوران قلدری آمریکا به سر رسیده است، گفت: پیروزی حزب‌الله در جنگ 33 روزه و رزمندگان حماس در غزه مقابل رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده قدرت جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت است.

دوران قلدری آمریکا به سر رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله حسین نوری همدانی امروز در پایان درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با بیان اینکه علمای شیعه در طول تاریخ توجه خاصی به جامعه و حوادث آن داشته‌اند، اظهار کرد: در هیچ برهه‌ای از تاریخ، علما از اوضاع جهان اسلام و مسلمانان غافل نبوده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه باید نسبت به ماهیت، سوابق و نفاق و دورویی آمریکا به عنوان سردمدار دنیای استکبار شناخت داشته باشیم، ادامه داد: آمریکایی‌ها با پر و بال دادن به رژیم صهیونیستی، دوست دارند هم از آخور بخورند هم از توبره؛ این مسئله نشانه دورویی و نفاق آنهاست.

این مرجع تقلید با بیان اینکه دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی سابقه‌ای دیرینه دارد، تصریح کرد: مخالفت غربی‌ها با حق هسته‌ای ایران بهانه‌ای بیش نیست و همه دنیا می‌دانند که برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی صلح‌آمیز است.

وی خاطرنشان کردند: رئیس جمهور آمریکا با دورویی تمام از طرفی از حق هسته‌ای صلح‌آمیز ایران و بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با حرام بودن سلاح‌های هسته‌ای سخن می‌گوید و از طرف دیگر بعد از چند روز در دیدار نتانیاهو سخن از تهدید نظامی و اعتمادسازی توسط ایران به میان می‌آورد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه دوران قلدری آمریکا به سر رسیده است، ادامه داد: آمریکایی‌ها می‌گویند گزینه نظامی روی میز است، باید به آنان گفت در سوریه بر طبل جنگ کوبیدید، چه دستاوردی عایدتان شد؛ شما قدرت جمهوری اسلامی را در منطقه دیده‌اید، پس تکرار حرف‌های اضافی اشتباه محض است.

آیت‌الله نوری همدانی تاکید کرد: پیروزی حزب‌الله در جنگ 33 روزه و رزمندگان حماس در غزه مقابل رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده قدرت جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت است.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول