اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

آمریکا دنبال توقف غنی‎سازی در ایران است

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه آمریکا دنبال توقف غنی‎سازی است، گفت: باید مواظب امتیازدهی‎ها باشیم.

آمریکا دنبال توقف غنی‎سازی در ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر اظهار داشت: از معدود ائمه جمعه‎ای بودم که از رئیس جمهور حمایت کردم، اما گفت‌وگوی تلفنی آقای روحانی با اوباما، الان موقعیتش نبود و این امر موجب شد که عده زیادی ناراحت شوند و حقشان هم هست که ناراحت شوند.

وی گفت: هر دو طرف مذاکره کننده منکر آغاز گفت‎وگو هستند، بنابر این مذاکره‎ای که هر دو گروه بگویند ما نبودیم و با بی‎صداقتی شروع شود، به نظر شما سودش به حال مردم است؟

لروند افزود: آمریکا دارایی ما را بلوکه کرده و به کشور و مردم ما ظلم و ستم کرده و هنوز ما را در تحریم نگه داشته است.

امام جمعه پلدختر گفت: گاهی دقت نکردن به احساسات و عواطف مردم خانواده شهدا و بسیج ممکن است، موجب سوء استفاده‎هایی شود که خانم رایس و امثال آن از این موضوع دارند.

این مسئول افزود: به عنوان یک طلبه می‎گویم، آمریکا دنبال توقف غنی‎سازی است، مواظب امتیاز دهی‎ها باشیم و دیپلماسی خارجی کشور دقت کند، باید طوری باشد که دشمن و استکبار خوشحال و سوء استفاده نکند.

لروند تصریح کرد: گروه‎هایی در پلدختر به دنبال انتخاب مسئول هستند که این عمل با شعار فراجناحی رئیس جمهور نمی‎خواند.

امام جمعه پلدختر ادامه داد: انتظار داریم ، دولت اعتدال، تدبیر و امید مواظب تندروهای افراطی سیاسی کار باشند، تا موجب ناراحتی مردم نباشند، کشور نیاز به آرامش، کار و اجرا دارد، تا اقتصاد مریض درمان شود.

وی با بیان اینکه آمریکا برای حفظ منافع خود و اسرائیل با هرکسی دست دوستی داد، آخر به صورت ناجوانمردانه حذفش کرد، یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند به آمریکا و اسرائیل اعتماد نکنید.

این مسئول اضافه کرد: صدام زمانی که به ایران حمله کرد، پس از آن آمریکا با اعدام کردنش مزد نوکریش را دادند و مرسی مصر هم نابود شد و دیگر رفقای مستکبرین مثل لیبی، تونس شکست خوردند و سرنوشتی بدتر از این کشورها در انتظار عربستان است.

لروند اذعان داشت: علمای وهابی این اسلام نماهای بدون منطق، فتواهای واهی و بدون منطق می‎دهند، از جمله جهاد نکاح، لواط، سر بریدن افراد بی‎گناه و واجب شدن بهشت بر کسی که هفت شیعه را به قتل برساند.

امام جمعه پلدختر در پایان گفت: در مقابل فتوای مقام معظم رهبری استفاده از تسلیحات شیمیایی برعلیه بشر را حرام و منع کردند.

انتهای پیام/2304/ن40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول