اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهربابک:

اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری نمایان می‌شود

فرمانده انتظامی شهربابک گفت: اقتدار پلیس به معنای متوسل شدن به زور و اجبار نیست، بلکه در سایه مردم‌داری و قانون‌مداری نمایان می‌شود.

اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری نمایان می‌شود

علی زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی امسال با شعار«اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی» با برنامه‌های مختلف در شهربابک گرامی داشته می‌شود.

وی هدف از بزرگداشت هفته نیروی انتظامی را انعکاس عملکرد سالانه و تلاش مضاعف در برقراری نظم و انضباط عمومی و مبارزه با جرائم عنوان کرد و گفت: اقتدار پلیس به معنای متوسل شدن به زور و اجبار نیست، بلکه زمانی اقتدار پلیس ثابت می‌شود که نزد مردم محبوب و معتمد باشد.

زمانی تصریح کرد: زمانی می‌توان از مردم انتظار رعایت قوانین را داشت که متولیان اجرای قانون خود مقررات را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی شهربابک برگزاری صبحگاه مشترک، جلسات پرسش و پاسخ، سخنرانی و جلسات توجیهی در مدارس و مساجد، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته ناجا در شهربابک عنوان کرد.

زمانی خاطر نشان کرد: برگزاری نشست با اتحادیه‌های صنفی، برنامه‌های ورزشی و ارائه خدمات پزشکی رایگان به بیماران از دیگر برنامه‌های این هفته در شهربابک است.

انتهای پیام/80023/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول