اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر مطرح کرد

اجرای 190 برنامه در هفته نیروی انتظامی در بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در هفته نیروی انتظامی 190 برنامه در استان بوشهر در راستای ماموریت‌های تکلیفی اجرا می‌شود.

اجرای 190 برنامه در هفته نیروی انتظامی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار حیدر عباس‌زاده امشب در نشست با اصحاب رسانه، با بیان اینکه برنامه‌های هفته نیروی انتظامی از 13 تا 19 مهر اجرا می‌شود، تصریح کرد: در این هفته از 160 خانواده شهید نیروی انتظامی در استان بوشهر تجلیل می‌شود.

وی برگزاری جنگ شادی، برپایی همایش همیاران پلیس، همایش اصناف با پلیس، همایش رهبران محله با حضور دهیاران، همایش فرهنگی یار پلیس، غبارروبی قبور مطهر شهدا و برگزاری مسابقات گوناگون فرهنگی، ورزشی را از جمله برنامه‌های این هفته دانست و گفت: روز جمعه 19 مهرماه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در مرکز دشتستان با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار خواهد شد که در این همایش به قید قرعه جوائز ارزنده‌ای از جمله یک‌دستگاه پراید، موتورسیکلت، هزینه سفر عتبات عالیات به هشت نفر و ده‌ها جوائز دیگر به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

رئیس پلیس استان بوشهر تحویل موتورسیکلت‌های توقیفی به صاحبان آنان بدون پرداخت جریمه، تجلیل از بانوان محجبه و اهدای یک دست چادر نفیس به آنان را از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی دانست.

فرمانده انتظامی استان بوشهر شعار امسال هفته نیروی انتظامی را، اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری و قانون‌مداری و به‌روزآمدی اعلام کرد و گفت: اهداف برنامه‌های هفته نیروی انتظامی، نمایش دادن توانمندی پلیس، عمق بخشیدن به تعاملات و فعالیت‌های نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف مردمی، سیاسی، قضایی، امنیتی و مشارکت مردمی در راستای امنیت ترافیکی و انتظامی است.

عباس‌زاده در ادامه به فعالیت‌های فرماندهی انتظامی استان بوشهر در نیمه نخست امسال پرداخت و گفت: در این مدت با تلاش شبانه‌روزی مامورین فرماندهی انتظامی استان بوشهر علاوه بر دستگیری 240 نفر از قاتلین، متجاوزان به عنف و مجرمین جرائم خشن، یک‌هزار و 775 نفر از سارقین دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان شده‌اند.

وی با بیان اینکه امسال شاهد کاهش 20 درصدی قتل در استان بوده‌ایم گفت: در نیمه نخست امسال افزایش 30 درصدی دستگیری قاتلین داشته‌ایم که نشان‌دهنده فعالیت‌های شبانه‌روزی پلیس است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر، کاهش 33 درصدی تیراندازی، دستگیری 106 درصدی عاملین تیراندازی، افزایش 200 درصدی کشفیات سرقت‌های مسلحانه، 190 درصدی سرقت به عنف، و کشف 85 درصدی سرقت‌ها را از جمله موفقیت‌های پلیس در شش ماه نخست امسال دانست.

عباس‌زاده کشف 95 درصدی جرائم فضای سایبری و مهندسی ترافیک درون و برون شهری با تعیین 140 نقطه حادثه‌خیز در جاده و خیابان‌های استان را از جمله فعالیت‌های امسال اعلام کرد و افزود: دراین مدت شش باند سارق طلا و جواهرات در شهرهای بوشهر، اهرم، آب‌پخش و کنگان با همکاری مردم کشف و عاملان تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

وی تاکید کرد: موضع فرماندهی انتظامی استان بوشهر در مقابل قاتلین، سارقین و اشرار همواره تهاجمی است.

انتهای پیام/66006/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول