اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

نیروی انتظامی کار قداستی انجام می‌دهد نه موظفی/ نیروی انتظامی آبروی نظام است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نیروی انتظامی کار قداستی انجام می‌دهد نه موظفی که این کارکرد عبادت واقعی به شمار می‌رود.

نیروی انتظامی کار قداستی انجام می‌دهد نه موظفی/ نیروی انتظامی آبروی نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی ظهر امروز در دیدار فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی در آستانه هفته ناجا اظهار داشت: جایگاه نیروی انتظامی جایگاه رفیعی است که چه از درون و چه از بیرون نگاه به آن در ترازی بالاتر است و در حقیقت نیروی انتظامی را می‌توان آبروی نظام دانست.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی از تمام ابعاد در برقراری عدالت، اجرای حکم قاضی و ایجاد فضای تربیتی سالم در کشور نقش ممتازی را ایفا می‌کند و در حالی که دشمن سعی می‌کند در یک حرکت فاجعه‌آمیز تربیتی، فضای تربیتی سالم را به تباهی بکشاند نیروی انتظامی با برقراری امنیت پایدار سعی در خنثی کردن توطئه دشمنان دارد.

امام جمعه اردبیل ضرورت برقراری امنیت همه جانبه را از سوی نیروی انتظامی ضروری اعلام کرد و گفت: ما امنیت امروز کشورمان را مرهون تلاش نیروی انتظامی هستیم که سکانداری این امر را برعهده گرفته‌اند و در حقیقت آبروی نظام به شمار می‌آیند.

عاملی یادآور شد: کسی که در نیروی انتظامی فعالیت می‌کند باید به قداست شغلی خود اعتقاد داشته باشد و این نگاه را یک عبادت بداند چرا که تلاش برای برقراری امنیت و ایجاد فضای تربیتی سالم بالاترین عبادت است.

وی تلاش گسترده غرب را برای متلاشی کردن نظام خانواده یادآور شد و بیان داشت: در چنین اوضاع و احوالی ضرورت دارد احکام نورانی همچون فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ظهور و بروز پیدا کند و نظام عادلانه در جامعه برقرار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: در این باب انتظار داریم پرسنل نیروی انتظامی به عنصر بصیرت و اعتدال درونی و تقویت بنیان‌های اجتماعی توجه کنند تا با تلاش این نیرو زمینه و بستر فساد از جامعه برچیده شود.

عاملی عنوان کرد: دشمن امروز کشور ما را مورد هجوم سخت و هدف گسترده قرار داده و سعی دارد جمهوری اسلامی ایران را به نقطه استیصال و انفعال بکشاند.

وی ادامه داد: دشمن در تلاش است تا نسل تباه شده تربیت کند تا در این زمینه ما را خلع سلاح کند که باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم این اهداف دشمن زمینه حرکت واقعی پیدا کند.

امام جمعه اردبیل تاکید کرد: جامعه ما امروز قدر‌دان مجموعه پرتلاش نیروی انتظامی است و باید در قالب نمایشگاهی عینی و ملموس به صورت متناوب و مستمر دانش‌آموزان را با رسالت عظیم نیروی انتظامی و حضور این نیرو در عرصه‌های مختلف را به نمایش بگذاریم.

عاملی گفت: ما خوشحال هستیم که هر سال بر شوکت و ماموریت و مسئولیت مجموعه نیروی انتظامی افزوده می‌شود و در این شرایط سخت سعی می‌کند اسباب امنیت پایدار و اقتدار واقعی را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و مرزبانی باید در برخورد با اراذل و اوباش، مسببان ناهنجاری‌ها و سارقان مصمم و با اراده در میدان حاضر باشند تا مردم با احساس امنیت بیشتر در جامعه حضور داشته باشند، یادآور شد: با توجه به مرزی بودن استان اردبیل و حضور بیش از 8 میلیون گردشگر در سرعین انتظار داریم نیروی انتظامی با نظارت‌ها و مراقبت‌های جدی خود با بزه‌های اجتماعی برخورد کند و اجازه ندهد در این زمینه عده‌ای نسبت به انجام بزه و گناه جری‌تر شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده ولی فقیه در استان در پایان سخنان خود اذعان داشت: سرعت عمل و قاطعیت نیروی انتظامی مقبول مردم است و نباید این رویکرد جای خود را به برخی سهل‌انگاری‌ها و عدم نظارت‌ها بدهد چرا که همه از نیروی انتظامی چشم بصیر و قدرت بی‌نظیر می‌خواهند.

انتهای پیام/62007/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول