اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شعار «اقتدار ما در سایه مردمداری و روزآمدی»

برنامه‌های نیروی انتظامی استان زنجان تشریح شد

جانشین انتظامی استان زنجان شعار امسال هفته نیروی انتظامی را اقتدار ما در سایه مردمداری و روزآمدی اعلام و برنامه‌های این هفته را در سطح استان تشریح کرد.

برنامه‌های نیروی انتظامی استان زنجان تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراد جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: ایام این هفته به نام خاصی نامگذاری شده و برنامه‌های ویژه خود را دارد.

وی با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در زنجان افزود: این همایش پیاده‌روی در مسیر گاوازنگ زنجان برگزار می‌شود و خانواده‌های زنجانی به صورت عمومی در روز 12 مهر ماه به این همایش دعوت شده‌اند.

جانشین انتظامی استان زنجان با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی به صورت رسمی از روز 13 مهر ماه آغاز می‌شود، اضافه کرد: شعار انتخاب شده برای این روز پیش‌بینی اجتماعی، آموزش و پیشگیری، امنیت عمومی است.

وی صبحگاه مشترک با حضور مسئولان استان، حضور مسئولان نیروی انتظامی در رسانه‌ها جشن مهر و دانش، همایش راهوران و مسابقات ورزشی را از جمله برنامه‌های روز نخست هفته نیروی انتظامی اعلام کرد.

جعفری خانواده متدین، قانون‌مداری و آرامش و سعادت را شعار روز دوم هفته نیروی انتظامی عنوان و اضافه کرد: برای این روز متناسب با شعار انتخاب شده برنامه‌هایی تدارک دیده شده است.

وی ارائه مشاوره حقوقی و قضایی به خانواده‌ها، جشنواره قرآنی و تجلیل از قاریان، مسابقات ورزشی، قدردانی از کارکنان خانم، رزمایش اقتدار و آمادگی را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای 14 مهرماه روز دوم هفته نیروی انتظامی عنوان کرد.

جانشین انتظامی استان زنجان نظم و اقتدار، کارآمدی و خدمت گزاری را شعار روز سوم هفته نیروی انتظامی عنوان و ادامه داد: برگزاری همایش دفاع شخصی دیدارهای مردمی، جلسه با بنیاد شهید، تعامل با قوه قضائیه و رزمایش اقتدار و توانمندی رزمایش 110 هزار نفری برنامه‌های روز سوم این هفته است.

وی دانش‌بنیانی، پژوهش‌محوری و حرفه‌‌گرایی را شعار روز 16 مهر ماه عنوان و اضافه کرد: دیدار مردمی، برگزاری شورای عالی فوق‌العاده، اجرای جشنواره نقاشی با موضوع جامعه عاری از اعتیاد و همایش همیاران پلیس و فرهنگ یاران برنامه‌های روز چهارم هفته نیروی انتظامی هستند.

جعفری شعار روز 17 مهر ماه را اعتماد، مشارکت پاسخگویی اعلام کرد و گفت: روز بی‌حادثه، جلسه تعامل با بنیاد شهید در بسیج در خصوص جذب نیرو و تجلیل از همکاران پژوهشی برون سازمانی و اساتید دانشگاهی جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان، دیدار مردمی و همایش پلیس اصناف برنامه‌های این روز هستند.

وی ولایت‌مداری، تکلیف‌مداری ایثار و شهادت را شعار روز 18 مهر ماه اعلام کرد و افزود: ویزیت رایگان شهروندان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و دیدار مردمی هم از برنامه‌های این روز است.

جانشین انتظامی استان زنجان شعار روز 19 مهر ماه را جامعه ایمانی، حفظ ارزش‌ها و امنیت اجتماعی عنوان و اضافه کرد: در این روز آزمون استخدامی و اعزام به آموزش برگزار می‌شود، ضمن اینکه مانور شهری موتورسواران قانونمند در این روز هم جزو برنامه‌ها است.

وی در ادامه بخش اعظم توفیقات نیروی انتظامی را مرهون همکاری و صداقت رسانه‌ها دانست و تاکید کرد: نیروی انتظامی انتظار ادامه این روند را دارد.

جعفری شعار هفته نیروی انتظامی را در سال‌جاری اقتدار ما در سایه مردمداری و روزآمدی عنوان و اضافه کرد: دلیل انتخاب هفته‌ای به نام نیروی انتظامی یا هر هفته دیگر هشدار توجه به عملکردها است.

انتهای پیام/73004/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول