اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس کشور:

نیروی ا‌نتظامی ‌‌با هرگونه تجاوز به امنیت کشور‌ با شدیدترین شکل ممکن برخورد می‌کند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا ‌‌با هرگونه تجاوز به امنیت کشور‌ با شدیدترین شکل ممکن برخورد می‌کند.

نیروی ا‌نتظامی ‌‌با هرگونه تجاوز به امنیت کشور‌ با شدیدترین شکل ممکن برخورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سردار اسماعیل احمدی مقدم پیش از ظهر امروز  با حضور در مقر فرماندهی شرق استان تهران  با تقدیر از تلاش همکاران خود جهت ایجاد امنیت در منطقه اظهار داشت: امروز شاهد هستیم به برکت جانفشانی‌های سبزپوشان نیروی انتظامی، منطقه شرق استان تهران از امنیت کامل برخوردار شده است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بعد از استقرار فرماندهی شرق به مرکزیت شهرستان ورامین شاهد ارتقاء امنیت در سطح منطقه هستیم که این امر با هدایت سردار سیروس فتحی به بهترین شکل ممکن به اجر درآمده است.

وی ادامه داد: طی دو سال گذشته که این منطقه در رتبه‌بندی کشور سی و سوم بود و به لحاظ امنیت در جایگاه پایین قرار داشت، برنامه‌ریزی‌های مستمری برای برون رفت از این مرحله در دستور کار قرار گرفت تا بتوان از این بحران عبور و جامعه‌ای امن به شهروندان تقدیم کرد.

سردار احمدی مقدم گفت: در حال حاضر و با تلاش همکارانم، از لحاظ رتبه‌بندی ورامین از ارتقاء محسوسی برخورداد شده و این امر به برکت رشادت سبزپوشان حاصل شده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: با اجابت خواسته‌های مردم و با بالابردن ضریب امنیت اجتماعی هم‌اکنون شاهد رضایت مردم هستیم که امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در ادامه به آغاز هفته نیروی انتظامی اشاره داشت و افزود: در آستانه فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی هستیم و برهمین اساس برنامه‌های متنوعی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: آشنایی با مطالبات مردم و دیدار های گسترده با شهروندان، از جمله برنامه‌های تدوین شده‌ است  که در نظر داریم در این هفته به آن بپردازیم.

سردار احمدی مقدم خاطرنشان ساخت: برای هفته نیروی انتظامی هرساله عنوانی در نظر گرفته می‌شود که شعار امسال ما مردم‌داری‌، قانون‌مداری و روز آمدی است که برپایه اقتدار این نیرو تعریف شده است.

این مسئول گفت‌: هرساله تلاش خواهیم کرد تا شعار به نسبت اوضاع و احوال جامعه باشد تا بتوان با تاسی از برنامه های تدوین شده به آنچه که خواسته مردم است جامه عمل پوشاند.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از ارکان اصلی نظام‌‌، امنیت است که بنابرهمین امر مقرر شده تا با هرگونه تجاوز به امنیت کشورمان با شدیدترین شکل ممکن برخورد شود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: طی سالیان گذشته برخورد با فتنه گران سال 88، متلاشی کردن گروه منحرف پژاک و از میان برداشتن افراد شرور همچون ریگی نمونه‌های بارز این اقدامات است.

انتهای پیام/2462/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول