اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی آذربایجان غربی خبر داد

کسب رتبه دوم در انتشار اخبار نیروی انتظامی توسط دفتر خبرگزاری فارس در ارومیه

معاون اجتماعی فرماندهی آذربایجان غربی گفت: خبرگزاری فارس در انتشار اخبار نیروی انتظامی آذربایجان غربی رتبه دوم را کسب کرد.

کسب رتبه دوم در انتشار اخبار نیروی انتظامی توسط دفتر خبرگزاری فارس در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه احد مهرمند ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در ارومیه و دیدار با کارکنان این مجموعه، اظهار داشت: خبرگزاری فارس در طول سال‌های اخیر ارتباط تنگاتنگی با نیروی انتظامی آذربایجان غربی داشته است.

وی بر نقش خطیر رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در تنویر افکار عمومی اشاره کرد و افزود:  خبرگزاری فارس در پوشش اخبار نیروی انتظامی نقش فعالی داشته‌ است.

مهرمند همچنین بر نقش این رسانه در آگاهی‌بخشی از اقدامات شبانه‌روزی مأموران نیروی انتظامی در راستای کشف جرائم و تأمین امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته رعب و وحشتی در میان برخی افراد نسبت به پلیس و نیروی انتظامی در جامعه احساس می‌شد که تلاش‌های گسترده اصحاب رسانه در تغییر نگرش عمومی مردم نسبت به نقش پلیس و وظایف آن، این دید در جامعه تغییر پیدا کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی آذربایجان غربی با اشاره به کاربرد شیوه‌های نوین پلیسی در کشف جرائم و مدیریت آنها در جامعه، افزود: انتشار این اخبار در جامعه می‌تواند در کاهش ارتکاب مجرمان به جرائم و احساس امنیت مردم از هوشیاری پلیس در این ارتباط موثر واقع شود.

این مسئول با اشاره به کسب رتبه‌های نخست کشوری و استانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی، تصریح کرد: بدنه ناجا با اقدامات فرهنگی گره خورده است که در این راستا نیز خبرگزاری فارس نقش بسیار مهمی در پوشش اقدامات و مطالعات فرهنگی نیروی انتظامی استان داشته است.

مهرمند این عملکرد ارزنده خبرنگاران خبرگزاری فارس را بهانه‌ای برای حضور در دفتر این خبرگزاری و تقدیر از کارکنان آن عنوان کرد و افزود: امیدواریم این ارتباط تنگاتنگ با خبرگزاری فارس همچنان حفظ و گسترش یابد.

وی با اشاره به بررسی وضعیت نشریات در انتشار اخبار نیروی انتظامی، اذعان داشت: خبرگزاری فارس در انتشار اخبار نیروی انتظامی آذربایجان غربی رتبه دوم را کسب کرد.

انتهای پیام/61006/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول