اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی مرزبانی آذربایجان غربی خبر داد

برپایی نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی در آذربایجان غربی

معاون اجتماعی مرزبانی آذربایجان غربی گفت: هفته نیروی انتظامی امسال نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی در آذربایجان غربی در مدارس، مساجد و اماکن عمومی شهرهای مختلف آذربایجان غربی برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی در آذربایجان غربی

عزیز آقا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با عنایت به پیش رو بودن هفته نیروی انتظامی به لحاظ اجرایی شدن برنامه‌های این هفته در سطح مطلوب و اخذ نتایج قابل قبول، جلسه‌های هماهنگی متنوعی با موضوعات مختلف در یگان‌های مرزی آذربایجان غربی برگزار شده است.

وی با اشاره به بهتر شدن شرایط اجرای برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در سال‌جاری نسبت به سال‌های گذشته، افزود: امروزه با وجود ماموران توانمند و کارآمد موقعیتی پیش آمده که می‌توان گام‌های موثری در اجرای دقیق‌تر و پرحجم برنامه‌های هفته نیروی انتظامی برداشت.

آقا محمدی به گوشه‌ای از برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه‌های ثابت و سیار در مساجد و مدارس، دیدار چهره به چهره مسئولان یگان‌ها در مناطق مرزی، اجرای طرح مرزیاران تبلیغی در مدارس، طرح غبارروبی مزار شهدا و اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی در مناطق مرزنشین از برنامه‌های شاخص این هفته در سال‌جاری است.

وی ادامه داد: افتتاح پروژه‌های عمرانی مهندسی مرزبانی در استان، اجرای برنامه‌ تلویزیونی شادمانه با همکاری صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان غربی، اجرای طرح توزیع بسته‌های فرهنگی و تولیدات چاپی در شهرستان‌ها، طرح بازدید مسئولان سیاسی و اجتماعی و امنیتی استان از مناطق مرزی، اجرای طرح‌ مردم یاری، معاینه رایگان بیماران مرزنشین و عشایر از دیگر برنامه‌ها در این هفته است.

آقا محمدی اجرای مراسم تجلیل از سربازان و مرزبانان نمونه، برگزاری گردهمایی استانی با مرزنشینان و سران عشایر و قبایل محلی در مرکز استان، مرمت و بازسازی جاده‌های مناطق مرزی، شعار نویسی در ارتفاعات نقاط مرزی مشرف به جاده، اجرای همایش پیاده روی مرزنشینان و مرزبانان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی عنوان کرد.

انتهای پیام/61001/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول