اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی ایلام:

نیروی انتظامی به دنبال تربیت نیروهای توانمند است

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: نیروی انتظامی به دنبال تربیت نیروهای توانمند است.

نیروی انتظامی به دنبال تربیت نیروهای توانمند است

عباس محمد زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با تبریک فرارسیدن هفته ناجا اظهار داشت: شعار امسال نیروی انتظامی مسیر پویایی و بالندگی پلیس را در خدمت مضاعف به مردم نشان می‌دهد.

وی با اشاره به واژه روز آمدی به عنوان کلیدی‌ترین ماموریت پلیس در انجام ماموریت‌ها گفت: آموزش کارکنان باعث می‌شود که پلیس در اجرای طرح‌ها و انجام ماموریت‌های خود موفق عمل کند.

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: آموزش، چراغی روشن در مسیر اقتدار و شکوفایی پلیس تا رسیدن به سرمنزل مقصد و تحقق امنیت اجتماعی پایدار برای مردم است.

این مسئول انتظامی در ادامه به موفقیت‌های ورزشی پلیس استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: اداره تربیت بدنی استان توانست مقام دوم کشور را به دست آورد.

وی همچنین کسب مقام سوم کشور در جشنواره فرهنگی، ورزشی مرداد ماه امسال در استان زنجان و کسب مقام اول مسابقات آمادگی جسمانی سراسر کشور و قهرمانی تیم فوتسال پلیس استان در مسابقات جام رمضان را از دیگر موفقیت‌های نیروی انتظامی در شش ماهه ابتدای سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/2246/ک20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول