اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده خبرگزاری فارس در آذربایجان غربی:

اقتدار کنونی آذربایجان غربی مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است

نماینده خبرگزاری فارس در آذربایجان غربی اقتدار کنونی استان را مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی آن عنوان کرد.

اقتدار کنونی آذربایجان غربی مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ابراهیم آقازاده ظهر امروز در دیدار معاون اجتماعی و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان غربی که به مناسبت هفته ناجا در دفتر  خبرگزاری فارس در ارومیه انجام شد، اظهار داشت: خبرگزاری فارس آماده برقراری تعاملات گسترده و هر چه بیشتر با نیروی انتظامی است.

وی تصریح کرد: اگر چه صبغه نیروی انتظامی استان بیش‌تر در حوزه نظامی است ولی با ورود افراد خبره و متخصص در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی، این نیرو توانسته است در این بخش نیز در اذهان عمومی جایگاهی برای خویش پیدا کند که اقدامات فرهنگی به یقین تأثیر مهمی در تنویر افکار عمومی دارند که انتشار این اخبار می‌تواند در ایجاد ثبات و امنیت خاطر جامعه موثر واقع شود.

آقازاده با اشاره به اقتدار کنونی آذربایجان غربی در منطقه، این اقتدار را مرهون تلاش‌ گسترده اعضای نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: اقدامات گسترده و تلاش‌های مفید نیروی انتظامی استان در منطقه‌ مرزی آذربایجان سبب ایجاد حلقه‌های همبستگی مستحکم میان مردم و نیروی انتظامی شده است.

نماینده خبرگزاری فارس در آذربایجان غربی با اعلام اینکه محصول این همبستگی احساس تعلق خاطر مردم نسبت به نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، نیروی انتظامی استان در طول سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای در ارتباط با تأمین امنیت پروژه‌های عمرانی در استان انجام داده است که جای تقدیر دارد.

وی بیان و انتشار اهداف و عملکرد نیروی انتظامی از طریق خبرگزاری‌ها و مطبوعات را در ارتقای آگاهی‌بخشی به مردم مهم ارزیابی کرد و افزود: این تعاملات گسترده پلیس با اصحاب رسانه می‌تواند زمینه‌ساز کاهش جرائم در جامعه و آگاهی عموم مردم از تلاش‌های انجام گرفته برای تأمین ثبات و امنیت در آن باشد.

آقازاده با اشاره به آگاهی خبرگزاری فارس از این نقش مهم نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: همچنان که تاکنون تعاملات مثبت و گسترده‌ای با نیروی انتظامی استان داشته‌ایم، تلاش می‌کنیم تا این ارتباطات در آینده گسترش بیش‌تری نیز پیدا کنند.

انتهای پیام/61006/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول