اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعدازظهر امروز صورت گرفت

دیدار معاون امور فرهنگی نیروی انتظامی با خانواده شهدا قرچک

معاون امور فرهنگی نیروی انتظامی به‌همراه فرماندار شهرستان قرچک با خانواده شهید بهرامی جوبه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

دیدار معاون امور فرهنگی نیروی انتظامی با خانواده شهدا قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمود تشکری بعدازظهر امروز و در آستانه هفته نیروی انتظامی به همراه رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک، جمال نیکجو جانشین فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، محمد احمدی فرماندهی انتظامی شهرستان قرچک با حضور در منزل شهید امراله بهرامی جوبه با پدر این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون امور فرهنگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این دیدار ضمن تشکر از رشادت‌های خانواده شهدا گفت: حضور در خانه پر نور پدر و مادران شهدا برای ما توفیق بزرگ الهی است که نصیبمان شد و ما خود را با این دیدارها متبرک می‌سازیم و از شما عزیزان می‌خواهیم که برای ما دعا کنید تا بتوانیم راه شهدای هشت سال دفاع مقدس را ادامه دهیم.

سردار تشکری خاطرنشان کرد: شهداء تربیت یافتگان دامان پدران و مادرانی هستند که حاضر شدند برای پایداری و عزمت دین اسلام، عزیزان خود را فدا کنند.

وی گفت: ما مسئولان وظیفه داریم که در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب و شهداء تلاش کنیم.

معاون امور فرهنگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: آرامش و رفاه امروز ما و مردم ایران اسلامی مرهون جانفشانی‌ها، فداکاری‌ها و ایثار بی‌نظیر شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

فرماندار قرچک بر خادمی خانواده شهدا تاکید کرد

فرماندار شهرستان قرچک نیز در ادامه این دیدار با بیان اینکه ما مسئولان باید قدردان زحمات مادران و پدران شهدا باشیم، اظهار داشت: ما مسئولان نظام وظیفه داریم به‌عنوان خادم این عزیزان تا جایی که در توان داریم به خانواده معظم این عزیزان خدمت کنیم.

رضا ریاحی در این دیدار از پدر و مادر شهید خواست تا دعاگوی همه خدمت‌گزاران نظام باشند تا همه ما بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان هشت سال دفاع مقدس باشیم.

وی در پایان افزود: در مقابل این همه ایثار و فداکاری شهدا که جان گران‌بهای خود را در طبق اخلاص نهادند، تنها می‌توان با دیدار با پدر و مادر شهدا ذره‌ای از این جانفشانی و محبت‌های این عزیزان را ستود.

انتهای پیام/2462/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول