اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اردبیل:

نیروی انتظامی در برخورد با بدحجابی‌ها در صحنه است/ دستگاه‌های دیگر پای کار بیایند

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: نیروی انتظامی در انجام وظیفه و رسالت خود در برخورد با بدحجابی‌ها و بی‌عفتی‌ها با تمام توان در صحنه است و در این زمینه هیچ قصوری را انجام نداده است.

نیروی انتظامی در برخورد با بدحجابی‌ها در صحنه است/ دستگاه‌های دیگر پای کار بیایند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امیر ابراهیم کریم‌خانی ظهر امروز در دیدار فرماندهان انتظامی و برخی از عوامل انتظامی مرزبانی با امام جمعه اردبیل در آستانه هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: توقعات از نیروی انتظامی در تمام حوزه‌ها بسیار بالا و گاه نیز فاخر و ارزشمند است و نیروی انتظامی نیز تمام تلاشش را به کار گرفته تا با همکاری مرزبانی و دیگر زیر‌مجموعه‌های خود بتواند امنیت پایدار را با همراهی مردم برقرار کند.

وی عنوان کرد‌: نیروی انتظامی سازمانی فراگیر است که همه مردم نگاه و توجه‌شان به این نیروی پرصلابت است و بسیار علاقمند هستند که نیروی انتظامی در تمام صحنه‌ها و عرصه‌ها پیشقدم باشد به طوری که ما جدا از ماموریت شهری و مرزی خود در بخش‌های اجتماعی، فرهنگی و حتی تبلیغی و اجتماعی ورود پیدا کردیم.

فرمانده انتظامی استان اردبیل به نگرانی اساسی خانوداه‌ها در باب حجاب و عفاف و برخورد با برخی از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی در این زمینه با تمام توان پای کار حاضر شده اما جای تاسف است که سایر نهادهای ذیربط برخلاف وعده‌ها در این حوزه ورود پیدا نمی‌کنند.

کریمخانی با انتقاد از برخی دستگاه‌ها که در برقراری حجاب و عفاف دینی در جامعه پای کار حاضر نمی‌شوند، تصریح کرد: ما در مناطق مختلف به ویژه شهر مرزی بیله‌سوار و گمرک این شهر مراقبت‌های خود را انجام می‌دهیم تا با ورودی و خروجی‌های نامناسب برخورد کرده و جلوی فعالیت باندهای فساد و تبهکاری احتمالی را بگیریم.

این مسئول با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی که امسال با شعار «اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روز‌آمدی» گرامی داشته می‌شود، گفت: ما از روز شنبه با برنامه‌های مختلف و با حضور در جمع مردم مدارس و دانشگاه‌ها سعی خواهیم کرد رویکرد پلیس را تبیین کرده و بیشتر با مطالبات مردم آشنا شویم.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کاهش وقوع قتل در استان اردبیل خبر داد و ابراز داشت: در شش ماه امسال  بیش از 9 قتل در استان اردبیل اتفاق افتاده است که هشت مورد منجر به کشف شده است که گاه برخی موانع قضایی اجازه نمی‌دهد عاملان قتل به سزای اعمال خود برسند.

کریمخانی با انتقاد از بلاتکلیفی پرونده قتل در صرافی اردبیل به رغم طی شدن کلیه مراحل و دستگیری قاتلان خاطرنشان کرد: در این زمینه باید دستگاه قضایی علل و عوامل اجرا نشدن حکم را بیان کنند.

وی از مهار سرقت و قتل در استان اردبیل نسبت به اوایل امسال خبر داد و گفت: با اجرای طرح‌های پلیس راه و راهور میزان تصادفات نیز به شدت کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: نیروی انتظامی نمی‌تواند در مسائل داخلی خانواده‌ها و یا برخی خوابگاه‌های دانشجویی ورود پیدا کند و بهتر است چنین مشکلاتی با میانجیگری خانواده‌ها و خود مسئولان خاتمه پیدا کند.

کریمخانی در پایان سخنان خود از دستگیری عاملان حادثه قمه‌کشی در گمرک بیله‌سوار و اراذل و اوباش در گمرک بیله‌سوار خبر داد و اظهار داشت: ما تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم تا با مشارکت خود مردم آحاد جامعه در آرامش و نظم و امنیت واقعی زندگی کنند.

انتهای پیام/62007/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول