اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

هفته نیروی انتظامی فرصتی برای تحکیم اقتدار پلیس در جامعه است

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی هفته نیروی انتظامی را فرصتی ارزشمند برای تحکیم اقتدار پلیس در سطح جامعه عنوان کرد.

هفته نیروی انتظامی فرصتی برای تحکیم اقتدار پلیس در جامعه است

سردار یحیی شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: ترکیب دیدگاه‌های علمی و اجرایی سبب پیش‌بینی بسیاری از مشکلات شده و مقابله با آن‌ها را به راحتی ممکن می‌کند که هفته نیروی انتظامی می‌تواند زمینه‌ساز فرصتی ارزشمند برای عملی کردن این مباحث در جامعه باشد.

وی بر لزوم توسعه فرهنگ مردم‌داری تأکید و تصریح کرد: این اقدام می‌تواند علاوه بر ارتقای میزان همبستگی حاکمیت با مردم، زمینه‌های رشد و تعالی بیش‌تر را نیز در تمام عرصه‌های ملی و بین‌المللی فراهم کند.

شرفی خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران که بر پایه همبستگی و حمایت از اقشار مستضعف جامعه پایه‌ریزی شده است، وظیفه اصلی و مهم پلیس پیروی از این خط و مشی حرکتی است.

وی هفته نیروی انتظامی را فرصت ارزشمندی برای همسویی بیش‌تر پلیس و مردم و دستیابی به اهداف کلان نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی در دستیابی به اهداف نظام اسلامی مسئولیت بزرگ و مهمی را بر عهده دارد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بر وظیفه مهم پلیس در خدمت بی‌ادعا برای برقراری نظم و امنیت در جامعه تأکید کرد و گفت: نهادینه‌سازی این مهم و عمل به وظایف پلیس در گرو آراسته شدن به علوم روز دنیا در محیط‌های دانشگاهی است.

وی آمیخته شدن علوم علمی و عملی را لازمه دستیابی بهتر بر اهداف کلان نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: باید تمامی تلاش‌های خود را در راستای دستیابی به اهداف متعالی نظم اسلامی و برقراری امنیت در جامعه به کار گیریم.

شرفی هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای تنویر بیش‌تر افکار عمومی نسبت به عملکرد پلیس و اهداف آن در جامعه اعلام کرد و افزود: رسیدگی و حل مشکلات انتظامی آحاد مختلف جامعه در این هفته تجلی بیش‌تری پیدا می‌کند.

انتهای پیام/61006/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول