اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی تربت حیدریه خبر داد

اجرای بیش از 114 برنامه در هفته نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی تربت حیدریه از اجرای بیش از 114 برنامه طی هفته نیروی انتظامی در این شهرستان خبر داد.

اجرای بیش از 114 برنامه در هفته نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، محمدامین شاهرخی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی باید مظهر اقتدار و دفاع از حریم انسانها و تجسم ایمان باشد، چراکه امنیت و آرامش موجود در جامعه مرهون تلاش و خدمات نیروی انتظامی است.

وی، خدامحوری، دین‌مداری، دیانت، عمل انقلابی، مردمی بودن، مشارکت هماهنگی را از اصولی برشمرد که باید مدنظر کارکنان و فرماندهان نیروی انتظامی باشد.

فرمانده انتظامی تربت حیدریه در ادامه راهبردهای پلیس در جلب مشارکت عمومی و توسعه رویکرد جامعه محوری را اولویت دادن به حقوق شهروندی و قانون‌مداری به عنوان هدف در برنامه‌ریزی‌های راهبردی، تقویت روحیه مشارکت و کارآمدی کارکنان بر مبنای عقلانیت، ایمان و انصاف، استفاده از تجهیزات و فن‌آوری نوین و مکانیزه در جهت تسریع در خدمات روزانه به عموم مردم عنوان کرد.

شاهرخی در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: برنامه‌های هفته ناجا این شهرستان در دو بخش شامل تجلیل از کارکنان و خانواده‌های آنان، خانواده شهدا، دیدار حضوری با مردم، دیدار با امام جمعه و ائمه جماعات، برگزاری مسابقات فرهنگی، اجتماعی، هنری ، ورزشی و... است.

انتهای پیام/2202/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول