اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد جنوب کرمان:

طرح شناسایی بی‌سوادان مأموریت ویژه کانون‌های مساجد است

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان گفت: طرح شناسایی بی‌سوادان هر محله و منطقه و معرفی آنها به نهضت سوادآموزی مأموریت ویژه کانون‌های مساجد است.

طرح شناسایی بی‌سوادان مأموریت ویژه کانون‌های مساجد است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام مسعود راوند پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس نهضت سوادآموزی شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: در حال حاضر شناسایی بی‌سوادان یکی از مأموریت‌های ویژه کانون‌های مساجد است، مسجد و کانون‌ها به عنوان پایگاه‌های مهم فرهنگی، می‌توانند در این راه، تحول‌ساز باشند.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری ستاد عالی کانون‌های مساجد و نهضت سوادآموزی برای برطرف کردن بی‌سوادی در بین شهروندان و روستائیان افزود: سوادآموزی سرآغاز یک تحول اساسی فرهنگی است و البته باید این طرح به درستی و تا ریشه‌کنی کامل بی‌سوادی اجرا شود.

علی چاره، رئیس نهضت سوادآموزی شهرستان عنبرآباد نیز در این دیدار با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه اهمیت ریشه‌کنی بی‌سوادی اظهار داشت: ریشه‌کنی بی‌سوادی حضور همه‌جانبه را می‌طلبد و تعامل و همکاری کانون‌های مساجد در این مسیر موجب دلگرمی مجموعه نهضت سوادآموزی است.

انتهای پیام/80002/ی10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول