اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کانون‌های مساجد صورت گرفت

آغاز طرح شناسایی بی‌سوادان در جنوب کرمان

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان گفت: طرح شناسایی بی‌سوادان و معرفی آنها به نهضت سوادآموزی در جنوب کرمان آغاز شده است.

آغاز طرح شناسایی بی‌سوادان در جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام مسعود راوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران جیرفت اظهار داشت: به منظور اجرای برنامه‌های سوادآموزی و بهره‌وری از ظرفیت مسجد و کانون‌ها در ریشه‌کنی بی‌سوادی افراد 10 تا 49 سال، کانون‌های مساجد و نهضت سوادآموزی با یکدیگر همکاری می‌کنند.

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان بیان داشت: در این راستا کانون‌های مساجد افراد بی‌سواد سنین هدف را شناسایی و به همراه واجدان شرایط آموزش به آنها در هر منطقه و محله‌ای به نهضت سوادآموزی معرفی می‌کند.

راوند متذکر شد: کانون‌های مساجد تعهد دارند که امکان استفاده نهضت سوادآموزی از ظرفیت علمی فرهنگی و فضای کانون‌ها را برای آنها فراهم کنند.

وی در پایان اذعان داشت: برای اجرای این طرح در جنوب کرمان با مدیران آموزش و پرورش هر شهرستان جلسات جداگانه‌ای برگزار و آغاز اجرای آن از شهرستان منوجان بوده است.

انتهای پیام/2655/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول