اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهضت سوادآموزی رودان خبر داد

اختصاص 8400 ساعت اضافه تدریس برای ریشه‌کنی بی‌سوادی در رودان

مسئول نهضت سوادآموزی رودان از اختصاص هشت هزار و 400 ساعت حق تدریس برای آموزش کلاسی و 880 ساعت حق تدریس برای آموزش فرد به فرد برای محو بی‌سوادی در رودان خبر داد.

اختصاص 8400 ساعت اضافه تدریس برای ریشه‌کنی بی‌سوادی در رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، محمد نجفی امشب در نشست گروه بهبود و کیفیت سوادآموزی با بیان اینکه برای باسواد کردن افرادی که از تحصیل دور بودند با وجود شرایط و مشکلات خاص آنها، نیاز به همکاری و همیاری بیشتر مسئولان با آموزش و پرورش است، اظهار کرد: برای ریشه‌کنی بی‌سوادی در شهرستان، نگاه ویژه و عزم جدی تمام دستگاه‌ها و نهادهای دولتی لازم است.

وی ادامه داد: در سال جاری هشت هزار و 400 ساعت برای آموزش کلاسی و 880 ساعت برای آموزش فرد به فرد اشخاص بی‌سواد و کم سواد در قالب حق‌ تدریس برای معلمان رسمی یا پیمانی اختصاص یافته است.

نجفی از صدور ابلاغ هشت معاون سوادآموزی در مجتمع‌های آموزشی خبر داد و اذعان داشت: این معاونان در مدارس تحت پوشش مجتمع، وظیفه پیگیری، بررسی و سرکشی از کلاس‌های سوادآموزی را انجام می‌دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: از سوی نهضت سوادآموزی استان، مجوز تحت پوشش قرار دادن دو هزار و 200 نفر بی‌سواد در رودان صادر شده  است که آموزش آنها در سه دوره سوادآموزی، انتقال و تحکیم به ترتیب، شش، هشت و پنج ماه طول خواهد کشید.

مسئول نهضت سوادآموزی شهرستان رودان یادآور شد: مدرک دوره سوادآموزی معادل سوم ابتدایی، دوره انتقال معادل پایان ابتدایی و دوره تحکیم تلاش برای جلوگیری از فراموشی و حفظ معلومات است.

انتهای پیام/88001/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول