اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دهدشت خبر داد

اجرای طرح برون‌سپاری بی‌سوادان در دهدشت

مدیر آموزش و پرورش دهدشت از واگذاری فعالیت‌های سوادآموزی به مؤسسات و تشکل‌های غیر دولتی و به صورت آموزش فرد به فرد خبر داد.

اجرای طرح برون‌سپاری بی‌سوادان در دهدشت

 فریدون فاطمی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از واگذاری فعالیت‌های سوادآموزی آموزش و پرورش به مؤسسات و تشکل‌های غیر دولتی و افراد واجد شرایط خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای آموزش فراگیر بی‌سوادان توسط عموم افراد با سواد جامعه طرح برون‌سپاری بی‌سوادان در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

فاطمی‌زاده اجرای این طرح را از طریق برگزاری مناقصه عنوان کرد و افزود: بی‌سوادان گروه سنی 10 تا 49 ساله زیرپوشش مناقصه عمومی قرار می‌گیرند.

این مسئول رویکرد برون‌سپاری را سرعت بخشیدن به برنامه‌های سوادآموزی دانست و تصریح کرد: تعداد 300 نفر بی‌سواد در شهرهای دهدشت و سوق برای شرکت در دوره سوادآموزی به صورت برون‌سپاری به مناقصه عمومی گذاشته می‌شود.

 فاطمی‌زاده ادامه داد: این مناقصه به منظور شناسایی و زیرپوشش آموزش فردبه فرد به تشکل‌ها و مؤسسات غیردولتی صورت می‌گیرد.

وی مناطق روستایی بخش مرکزی کهگیلویه را نیز مشمول اجرای طرح برون‌سپاری خواند و ابراز داشت: تعداد 200 نفر از این مناطق در مناقصه شناسایی تشکل‌ها شرکت دارند.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت از متقاضیان واجد شرایط خواست در صورت تمایل به شرکت در مناقصه به اداره سوادآموزی آموزش و پرورش دهدشت مراجعه و نام‌‌نویسی کنند. 

انتهای پیام/82016/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول