اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادگار لشکر عاشورا:

مقاومت آمریکا را به زانو درآورده است

یادگار دوران دفاع مقدس و پیشکسوت جنگ هشت ساله گفت: تقویت و ترویج فرهنگ مقاومت استکبار جهانی به ویژه آمریکا را به تسلیم و ذلت واقعی کشانده و ماهیت پلید این نظام را مخدوش کرده است.

مقاومت آمریکا را به زانو درآورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار رحیم نوعی‌اقدم عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محل نمایشگاه رزمی، فرهنگی بدر در اردبیل اظهار داشت: آمریکا تنها به دلیل عنصر مقاومت و ایستادگی فرزندان رشید اسلام در منطقه خاورمیانه به ویژه سوریه از حمله به این کشور منصرف شد، چرا که به خوبی فهمید حیات خلوتش در منطقه خاورمیانه با حمله احتمالی شیطان بزرگ به سوریه به آوردگاه ذلت و نابودی تبدیل می‌شود.

جانباز گران‌سنگ هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه رزمندگان اسلام در قالب گردان‌های عاشورایی و کربلایی آماده دفاع از آب و خاک و مرز و بوم خود بودند، تصریح کرد: در کارنامه ننگین استکبار جهانی این انصراف از حمله، لکه ننگ دیگری بود که باید در تاریخ به ثبت و ضبط برسد.

نوعی‌اقدم در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: استکبار جهانی امروز به خوبی فهمیده است که جمهوری اسلامی ایران اراده و قدرتی برگرفته از مردم دارد و این مردم در تبعیت از ولایت لحظه‌ای عقب نمی‌نشینند، چرا که در طول تاریخ دست روی دست گذاشتن‌ها و غفلت از تبعیت ولایت فقیه خسارت جبران‌ناپذیری را وارد کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده دوران دفاع مقدس با یادآوری اینکه استفاده از فرهنگ عاشورایی توطئه دشمنان را نقش بر آب می‌کند، اضافه کرد: بهره‌گیری از فرهنگ ناب عاشورایی نه تنها برای ملت ایران عزت‌آفرین بوده، بلکه سبب خفت و خواری دشمنان شده است.

وی با قدردانی از برگزارکنندگان نمایشگاه رزمی، فرهنگی عملیات بدر، این عملیات را نسخه‌ای شفابخش در جنگ هشت ساله از ادبیات عاشورایی توصیف کرد و ادامه داد: در این عملیات ما سردار رشید اسلام مهدی باکری را که از شجاع‌ترین فرماندهان قرن معاصر ایران بود، از دست دادیم و امروز باید تداوم‌بخش راه مکتبی و آرمانی آنها باشیم.

این یادگار دوران دفاع مقدس و پیشکسوت جنگ هشت ساله مدیریت هوشمندانه، دشمن‌شناسی، اطاعت از ولایت و تیزبینی را از ویژگی‌ها و برجستگی‌های شهید باکری و سرداران بزرگ عملیات بدر اعلام کرد و یادآور شد: ما امروز در برابر تمام شجاعت و ایثارگری آنها نیازمند تفکر و تدبر عالمانه‌ای هستیم تا این سرمایه‌های عظیم و معنوی به نسل آینده منتقل شود.

پیشکسوت عرصه ایثار و شهادت با بیان جانفشانی‌ها، ایثارگری‌های شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های گران‌سنگ آنها گفت: شهدای ما حق بزرگی بر گردن ما دارند و مهم‌ترین مطالبه و خواسته آنها در حال حاضر نیز تابع ولایت فقیه بودن است.

انتهای پیام/62003/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول