اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌ فقیه در هرمزگان:

اگر با آمریکا کنار بیاییم، آمریکا ما را کنار خواهد زد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: این روزها زمزمه‌هایی از سوی برخی به گوش می‌رسد که باید با آمریکا کنار بیاییم اما این افراد باید بدانند که اگر با آمریکا کنار بیاییم، آمریکا ما را کنار خواهد زد.

اگر با آمریکا کنار بیاییم، آمریکا ما را کنار خواهد زد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان هرمزگان با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این روزها زمزمه‌هایی از سوی برخی به گوش می‌رسد که باید با آمریکا کنار بیاییم اما این افراد باید بدانند که اگر با آمریکا کنار بیاییم، آمریکا ما را کنار خواهد زد.

وی افزود: در حال حاضر که ما رو به روی آمریکا ایستاده‌ایم، قطعا ما به پیروزی خواهیم رسید چون نورانیت از خداست و هرکس در راه خدا گام بردارد پیروز خواهد شد و در مقابل این نور جهالت قرار دارد و کسانی که با نور الهی مقابله می‌کنند در گروه جاهلان قرار دارند.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: امروز ما در زمینه‌های مختلف حرف برای گفتن داریم و دشمنان بدانند که هرکس ذره‌ای بد اندیشی نسبت به ایران اسلامی داشته باشد، نیروهای ارتش، سپاه، بسیج و انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمداران این حرکت نورانی و حافظان کیان مملکت با قدرت پاسخ دشمنان را خواهند داد.

نعیم‌آبادی با اشاره به تحولات مصر اظهار داشت: یکی از شعارهای اساسی مردم مصر در انقلاب این کشور مقابله با رژیم صهیونیستی و محو اسرائیل بود و مردم با این شعار و در راستای زنده کردن ارزش های اسلامی به صحنه آمدند اما در مصر از این شعارها نگهبانی نشد.

وی تصریح کرد: ملت ایران مردمی هستند که همواره در صراط مستقیم گام بر می‌دارند و هرگز از هدف و مسیرشان منحرف نمی‌شوند.

انتهای پیام/88001/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول