اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل:

اختلافات قومی و مذهبی از پروژه‌های مهم و در دستورکار آمریکا است

امام جمعه زابل گفت: اختلافات قومی و مذهبی از پروژه‌های در دستورکار آمریکا است که باید مسلمانان برای به هم ریختن برنامه‌ آمریکا از دعواهای قومی و مذهبی اجتناب ورزند.

اختلافات قومی و مذهبی از پروژه‌های مهم و در دستورکار آمریکا است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام سیدکاظم طباطبایی صبح امروز در مراسم رژه 31 شهریور زابل ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا، اظهار داشت: ملت ایران به جرم حق طلبی و استقلال خواهی مورد هجوم تجاوز استکبار قرار گرفت و استکبار احساس کرد لقمه چربی را از دست داده و پیش بینی می‌کرد چنین انقلابی ماهیت ضد استکباری دارد و به کشور ما با تمام توان حمله کرد.

وی افزود: ما در دفاع مقدس یاری خدا و نصرت پروردگار را نسبت به این ملت بزرگ لمس کردیم و شاهد ذلت استکبار بودیم.

این مسئول با بیان اینکه پشتوانه ملت ایران خدا است و وابسته به هیچ قدرت نبودیم تصریح کرد: رزمندگان با قدرت ایمان و عشق به خدا وارد میدان جنگ شدند.

امام جمعه زابل عنوان کرد: پیروزی و مقاومت ملت ایران و تحقق وعده‎های الهی، موجب بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه شد و  ابهت استکبار را در هم شکست و امروز ملت‌ها تمام بدبختی‌ها خود را از دست آمریکا می‌دانند.

طباطبایی متذکر شد: روزی که آمریکا از طریق صدام تصمیم به جنگ ایران را گرفت می‌دانست که ملت‌ها بیدار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران تمام پیشرفت‌ها را مدیون خون پاک شهدا است، ابراز داشت: امروز ایران در اوج قدرت، اقتدار و خودکفایی نظامی رسیده است و پیشرفت‌های علمی وفناوری روز به روز رو به رشد است.

امام جمعه زابل به برنامه‌های هفته دفاع مقدس از سوی سپاه اشاره و عنوان کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه‎ها به گونه‎ای برنامه‌ریزی کنند که دانش آموزان و دانشجویان از نمایشگاه و دستاوردهای هفته دفاع مقدس بازدید کنند.

وی اذعان داشت: آمریکا کارنامه سیاه، زشت و تنفرآوری دارد و عامل تمام شرارت‌ها و ترورها در دنیا شیطان بزرگ یعنی آمریکاست.

طباطبایی ادامه داد: اختلافات قومی و مذهبی از پروژه‌ها و در دستورکار آمریکا است و مسلمانان باید از دعواهای قومی و مذهبی اجتناب کرده و وحدت واقعی داشته باشند.

انتهای پیام/75004/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول