اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نیشابور و فیروزه:

تمام اقدامات آمریکا در خاورمیانه برای حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی است

نماینده مردم شهرستان‌های نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام اقدامات آمریکا در منطقه خاورمیانه برای حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی است.

تمام اقدامات آمریکا در خاورمیانه برای حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا ظهر امروز اظهار داشت: آمریکایی‌ها جرات حمله به سوریه را ندارند و اگر هم حمله‌ای باشد بسیار محدود است.

وی اظهار داشت: اگر آمریکایی‌ها اشتباهی در سوریه انجام دهند و جنگی را در منطقه ایجاد کنند، خود می‌دانند که پایانش با نابودی  اسرائیل همراه است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز موقعیت ایران بسیار محکم‌تر از گذشته است، تصریح کرد: در عرصه‌های مختلف خدمات بسیار بزرگی در کشور  انجام گرفته است.

سبحانی‌نیا با بیان اینکه یکی از چالش‌های داخلی کشور مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است، بیان داشت: مجلس و دولت به فرمایشات رهبری در همدلی بیشتر پاسخ مثبت دادند.

وی یادآور شد: اگر باز دوباره حزب‌گرایی و تقابل‌ها را چون گذشته تشدید کنیم، انقلاب اسلامی  آسیب می‌بیند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همدلی‌ها در پیشبرد اهداف نظام باید گسترده‌تر شود و مسئولان برای برداشتن بار از دوش مردم تلاش کنند.

سبحانی‌نیا خاطرنشان کرد: باید با یک نرمش قهرمانانه در عرصه سیاست خارجی، دیپلماسی خوبی را در منطقه داشته باشیم و البته دولت گفتگوی دیپلماسی خوبی را در چهارچوب نظام در منطقه ایجاد کرده است.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اضافه کرد: آغاز جنگ در بهترین فرصت برای استکبار و بدترین زمان برای ایران بود و فقط نیروهایی چون ابابیل در هشت سال دفاع مقدس، کمک کشور ما بودند.

نماینده مردم شهرستان‌های نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی افزود: توان و امکانات دو طرف در جنگ به هیچ وجه قابل مقایسه نبود ولی حقانیت نظام جمهوری اسلامی توسط شهیدان بیان شد.

سبحانی‌نیا خاطرنشان کرد: در شرایطی که به کشور ما حتی سیم خاردار هم نمی‌دادند، عراق از تمام امکانات دنیا برخوردار بود.

وی تاکید کرد: شاید سیاست‌بازی‌ها و اختلافات قومی و قبیله‌ای سبب شده است که ما از این  مهم غافل شویم.

سبحانی‌نیا اضافه کرد: باید در هفته دفاع مقدس به ارزش‌های آن برسیم و آنان را  به نسل جوان  معرفی کنیم که این خدمات و زحمات به برکت خون‌ شهدا ایجاد شده است.

انتهای پیام/2202/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول