اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام طائب در جمع مردم جیرفت:

بیداری اسلامی پیامد دوران دفاع مقدس است/ آمریکا قصد خیر ندارد

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: بیداری اسلامی یکی از پیامدهای دوران دفاع مقدس و نقش آن بی‌بدیل است.

بیداری اسلامی پیامد دوران دفاع مقدس است/ آمریکا قصد خیر ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام مهدی طائب امشب در همایش بصیرتی در شهرستان جیرفت با بیان اینکه بیداری اسلامی یکی از پیامدهای دوران دفاع مقدس و نقش آن بی‌بدیل است، اظهار داشت: انسان برای رسیدن به هدف جوهره خود را به نمایش می‌گذارد، در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان جوهره خود را به نمایش گذاشتند، چرا که هدف آن‌ها بسیار مهم بود.

وی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مسئله امام زمان(عج) پنهان بود، اما امروز برای دشمنان ما خطرناک‌ترین مسئله است، بقیةالله‌الاعظم (عج) ظهور کند، همه مطیع او هستند، بیعت یک‌طرفه است، مانند رسول اکرم(ص) است، همه حکومت‌ها از بین می‌رود و تنها یک حکومت وجود دارد، پس حاکمیت‌های دنیا از صاحب الزمان(عج) می‌ترسند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان اینکه مسئله حکومت صاحب الزمان(عج) قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای حاکمان دنیا مسئله اصلی نبود، خاطر نشان کرد: جنگ علیه ما تحمیل شد تا مقدمه ظهور را از بین ببرند، چرا که اگر نظام اسلامی بماند و اقتدار پیدا کند، مقدمه ظهور فراهم می‌شود، بر این اساس دشمن هر چه نیرو داشت به میدان فرستاد و مردم ما این مسئله را می‌دانستند.

طائب با بیان اینکه بیشتر رزمندگان دوران دفاع مقدس کمتر از 25 سال سن داشتند، تصریح کرد: افق دید این رزمندگان نوجوان و جوان، شلمچه و سایر مناطق نبود، می‌گفتند اصل امام زمان(عج) است، اینکه چرا هرگز دشمن نتوانست مانند عراق ما را بزند، برای این بود که ما برای خدا حرکت می‌کردیم و خدا را داشتیم.

وی با اشاره به اینکه بالاترین موانع برای آمدن امام زمان (عج) دولت‌های اسلامی هستند؛ نه دولت‌های کفر، عنوان کرد: مدل تربیتی این دولت‌ها به گونه‌ای است که نیروی عملیاتی ندارند، کسانی که پای کار عملیاتی می‌آیند، آدم چوبی هستند، هر فریادی بشنوند، هراس دارند، چون هدف ندارند و کسی هم برای امور مادی جان نمی‌دهد و آن‌ها هم انسان‌ها را مادی تربیت کردند و زندگی مادی را می‌خواهند، کسی در میدان جنگ مقاومت می‌کند که برای رضای خدا می‌جنگد.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار افزود: مردمی که در کشورهای اسلامی امروز تظاهرات می‌کنند، خداوند متعال را قبول دارند، این حضور در میدان را دفاع مقدس ما به آن‌ها یاد داد، دید این انقلاب و تفکر که برای دشمن خطرناک است در حال صادر شدن است، بازی خطرناک وهابیت را راه انداخت، وقتی القاعده و گروه‌های مسلح دیگر به وجود آمد، دیدیم که دشمن چه برنامه‌ریزی برای ضدیت با شیعه کرد.

طائب بیان داشت: در دوران دفاع مقدس روحیه سلحشوری صادر شد. مردم کشورهای مسلمان فکر می‌کنند که رؤسای آن‌ها جانشین امام زمان(عج) هستند و به ارتش دستور می‌دهند جنگ با ایران واجب است تمام ارتش آن کشور علیه ما وارد مبارزه می‌شود.

وی اذعان داشت: مردم این کشورها عاشق امام زمان(عج) هستند، اما فکر می‌کردند که رهبران آن‌ها جانشین رسول‌الله هستند، بیداری اسلامی این را به هم زد که این افراد جانشین رسول‌الله نیستند، دین ندارند، بعد مردم دنبال دیندار هستند، اما پیدا نمی‌کنند، دین در پس پرده غیبت است، موانع ظهور آن باید برداشته شود.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار اذعان داشت: کمک انسان‌دوستانه برای غزه ارسال شد که به آن‌ها روحیه‌ای می‌داد که به رژیم جعلی صهیونیستی حمله کند، مصر جلوی این کشتی که اسلحه هم حمل نمی‌کرد را گرفت، رژیم صهیونیستی گفت اسلحه را جای آن بگذارد و بگوید ایران برای غزه سلاح فرستاده و حسنی مبارک جلوی آن را گرفته است.

طائب متذکر شد: کار بیداری اسلامی این است که امت‌های اسلامی که توسط رهبران منافق خود در برابر حرکت ظهور می‌ایستادند را کنار گذاشتند، آمریکایی‌ها این را درک کردند که این نقطه امید است که باید جلوی آن گرفته شود، اما شکست خورد.

وی یادآور شد: القاعده را در افغانستان راه انداختند، سوریه هم دام دیگری است که آن‌ها نمی‌دانند کسی در این عالم دام پهن می‌کند، دشمن دل به دولت جدید در ایران بسته بود، اما دید این هم با او مخالف است، همه در این عالم می‌دانند که آمریکا قصد خیر ندارد.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار تأکید کرد: آمریکایی‌ها با پیش شرط مذاکره می‌کنند که برای ما قابل قبول نیست.

طائب بیان داشت: بیداری اسلامی یعنی مردم منطقه می‌فهمند که رؤسای آن‌ها حکومت حق نیستند و جانشین رسول‌الله نیستند و این بالاترین مانع ظهور را بر می‌دارند، به همین دلیل بیداری اسلامی راه برگشت ندارد، عالم با بقیة‌الله نظم پیدا می‌کند، نظم موجود شیطانی بود، انسان‌ها را به تباهی می‌داد، این نظم باید بشکند و نظم امام زمان(عج) بیاید.

وی در پاسخ به سئوالات شرکت‌کنندگان در این نشست گفت: توانایی ما در برابر غرب ابتدا همان ایمان به خدا است که در ابتدای جنگ تحمیلی با دست خالی در برابر دشمن ایستادیم و تجربه 35 سال ایستادگی در برابر دشمن را داریم.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار در پایان عنوان کرد: اقتصاد ما بالفعل منفی است، اما توانایی داشتن بهترین اقتصاد دنیا را داریم، اقتصاد بالقوه ما مثبت است، رئیس جمهور اعتدال را بیان کرده، اما محدودیت‌هایی هم دارد.

انتهای پیام/80002/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول