اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر مطرح کرد

شکست استراتژی آمریکا در سوریه

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: استراتژی استکبار جهانی خصوصاً آمریکا در سوریه به شکست انجامیده است.

شکست استراتژی آمریکا در سوریه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ، محمود خدری عصر امروز در نشست با جمعی از فعالان سیاسی در بوشهر گفت: استراتژی استکبار جهانی خصوصاً آمریکا در سوریه به شکست انجامیده و اگر آمریکا در این مورد تندروی می‌کرد، یقیناً تمام منطقه خاورمیانه را با مشکل مواجه می‌کرد.

وی ادامه داد: نمی‌توانیم بگوییم جنگ جهانی دیگری اتفاق می‌افتاد، اما کمتر از آن هم نبود، چراکه تمام منطقه را درگیر جنگ می‌کرد و بیشترین ضربه را به منافع آمریکا و طرفدارانش وارد می‌ساخت، بنابراین چون متوجه شدند که بیشترین شکست شامل خودشان می‌شود، کوتاه آمدند.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در ادامه با اشاره به خوشحالی مسلمانان در تخلیه منافقین از پادگان اشرف اذعان داشت: مهم‌ترین و بهترین خبری که این روزها باعث خوشحالی مردم ایران و جهان اسلام شده است، تخلیه کامل پادگان اشرف و هلاکت گروهی از جرثومه‌های نفاق است که سالها به کشتار مردم بی‌گناه ایران و عراق مشغول بودند.

خدری با اشاره به اینکه منافقین با حمایت استکبار جهانی دست به این جنایت می‌زدند، ابراز داشت: کشتار مردم حلبچه عراق، ترور شخصیت‌های سیاسی و علمی که تا همین سالهای اخیر ادامه داشت چیزی جز خفت و خواری برای منافقین به دنبال نداشت و امروز شبیه کار آنها در سوریه توسط تکفیری‌ها دنبال می‌شود که آنها نیز با حمایت آمریکا و جیره‌خواران شیطان بزرگ با سلاح کشتار جمعی مردم بی‌گناه را هدف قرار می‌دهند.

وی در پایان متذکر شد: همه جهانیان امروز به این نتیجه رسیده‌اند که دولت سوریه بی‌گناه است و عقب‌نشینی آمریکا در سوریه از مواضع قبلی خود به معنای عظمت محور مقاومت در سوریه و لبنان و اعتلا و صدور انقلاب اسلامی ما به تمام دنیاست؛ هرچند که هنوز آنها خود را به بی‌خبری می‌زنند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول