اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر فارس:

دست آمریکا از آستین گروه‌های تکفیری بیرون زده است / مکر آمریکائیان به خودشان بازگشت

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: دست آمریکا از آستین گروه‌های تکفیری بیرون زده است.

دست آمریکا از آستین گروه‌های تکفیری بیرون زده است / مکر آمریکائیان به خودشان بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین غیب‌پرور عصر امروز در ششمین جلسه عادی شورای اسلامی این شهر، اظهار داشت: بیشترین و بهترین پاسداشت دوران دفاع مقدس، کار برای مردم است و اینکه باور کنیم که خادم مردم و نوکر آنان هستیم.

وی افزود: لازم است که بوروکراسی اداری و معطلی مردم در راهروها به حداقل رسیده و مراجعه مکرر برای رفع و رجوع یک پرونده در ادارات ما رخ ندهد.

فرمانده سپاه این استان اضافه کرد: برای رفع مشکلات همگی مسئول هستند و تمام مشکلات مربوط به شهرداری نیست.

وی برای این گفته خود به ذکر یک مثال پرداخت و ابراز داشت: حاج احمد کاظمی که از فرماندهان دلاور دفاع مقدس بود پس از شهادت به خواب همرزمی آمده و بیان کرده بود که بهترین موردی که در جهان باقی به کار وی آمده حضور در کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده بم بوده است.

فرمانده سپاه فجر فارس اضافه کرد: ما به عنوان برادران شما در سپاه و بسیج همواره توصیه به حفظ انسجام و همکاری کرده و از هیچ مساعدتی در پیشبرد امور مردم دریغ نداریم.

وی دوران دفاع مقدس را مینیاتوری کوچک شده از کربلا دانست و خاطرنشان کرد: احترام به رزمندگان احترام به اباعبدالله است و حفظ حرمت و کرامت دوران دفاع مقدس احترام به تمام خوبی‌هاست.

غیب پرور در ادامه به تشریح دلایل دشمنی آمریکا با انقلاب و نظام اسلامی پرداخت و ادامه داد: آمریکا بر سر اسلام، منابع انرژی خاورمیانه و حفظ موجودیت اسرائیل با ایران دعوا دارد.

وی ابراز داشت: مهم‌ترین چالش آمریکا با جمهوری اسلامی همان اسلامیت این نظام است و برای ضربه زدن به آن طرح استحاله اسلام را در دستورکار قرار داده و اسلام طالبانی و اسلام امیر عبدالله و قذافی توسط آمریکا تقویت شده است.

به گفته وی، آمریکا با پول عربستان افرادی با چهره‌های کریه و ریش‌های چند متری که سر انسان‌ها را می‌برند به عنوان منادیان اسلام معرفی می‌کند تا اسلام از چهره مبارک حضرت امام خمینی (ره) شناخته نشود.

* دست آمریکا از آستین گروه‌های تکفیری بیرون زده است

غیب‌پرور تصریح کرد: تولد نامبارک گروه‌های تکفیری در جای جای بلاد اسلامی خواست ایالات متحده آمریکا است.

وی ادامه داد: آمریکا در کشورهای مسلمان جنگ‌های متعدد به راه انداخت و آوارگی میلیون‌ها انسان، کشته و مجروح شدن صدها هزار فرد بی‌گناه و یتیم و معلول شدن کودکان مسلمان را رقم زد.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: ترور، بمب‌گذاری، خشونت و به یغما رفتن ثروت‌های مسلمانان از عوارض اقدامات آمریکا بود، اما به مصداق قوی‌تر بودن مکر خداوند، مکر آمریکائیان به خود آنان بازگشت.

وی بیان کرد: اقدامات آمریکا عاملی شد تا روند بیداری اسلامی در منطقه سرعت گیرد و امروز از شرق تا غرب عالم اسلام و حتی در شرق آسیا و اندونزی و مالزی که از حوادث دورتر بوده‌اند، همگان پی بردند که اسلام، اسلام آمریکایی نیست.

غیب‌پرور یادآور شد: برخلاف اضمحلال به یک‌باره شوروی، فروپاشی آمریکا تدریجی است و آنان که نگاه عمیقی دارند می‌دانند که این فواره به اوج خود رسیده و اکنون فروکاستن پیش گرفته و به فضل خدا نابودی آن نزدیک است.

وی افزود: نفرت عمومی از رفتار آمریکا در سراسر جهان گسترده شده و هزینه‌های گزافی که بر اقتصاد آنان تحمیل شده، مردم خودشان را ناراضی کرده است.

* «بشار اسد» شجاع‌ترین دولتمرد عرب است

فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه گفت: بیداری اسلامی به سبب اقدامات آمریکا در مرحله بیداری باقی نماند و به مقاومت اسلامی بدل شد و خط مقدم این مقاومت اسلامی در سوریه است.

به گفته وی، آمریکائیان با تحلیل شرایط سعی کردند خط مقدم محور مقاومت اسلامی را در هم بشکنند و سوریه را هدف گرفتند.

غیب‌پرور خاطرنشان کرد: روزی که بشار اسد به جای پدر خود به ریاست جمهوری سوریه رسید آمریکا گمان نمی‌کرد پزشک جوانی که تحصیل کرده آمریکا و بزرگ شده در فرانسه است تمام‌قد در مقابل استکبار بایستد.

وی اذعان داشت: بشار اسد شجاع‌ترین سران عرب است و برخلاف تحلیلی که پیش‌بینی می‌کرد حداکثر چهار تا 6 هفته مقاومت کند، سه سال در مقابل آمریکا و ایادی آن ایستادگی کرده است.

* تنها کسی که از جنگ 33 روزه و 22 روزه حمایت کرد، بشار بود

فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه گفت: بشار اسد مردانه جنگ 33 روزه لبنان را حمایت کرد و در جنگ 22 روزه غزه محکم در برابر اسرائیل ایستاد و اکنون به تاوان این دلاوری، آمریکا قلب مقاومت را نشانه رفته است.

وی افزود: اقدامات آمریکا در سال‌های اخیر نه تنها برای رژیم جعلی و خونخوار صهیونیستی امنیت را به ارمغان نیاورد، بلکه ارتشی که با تبلیغات به عنوان چهارمین یا ششمین ارتش قدرتمند دنیا معرفی می‌شد در جنگ 33 روزه تحقیر شد و اکنون توسط کودکان و نوجوانان در کوچه و خیابان مورد هجمه است.

* آنچه داریم از انقلابی بودن داریم نه رفتار دیپلماتیک

وی همچنین بیان کرد: اکنون باید نگاه کنیم و ببینیم که در کجا ایستاده‌ایم و جایگاه ما در جهان کجا است، مبادا که مشکلات داخلی ما را به خود سرگرم سازد و از یاد ببریم که جمهوری اسلامی مورد رشک و غبطه آزادگان جهان است.

غیب‌پرور ادامه داد: ما با دیپلماسی و فرمول‌های سیاسی به این قله‌ها نرسیده‌ایم بلکه تمام آنچه که داریم به یمن خون پاک شهیدان رقم خورده است.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به بیش از 5 هزار شهید سرافراز شیراز گفت: امروز بزرگ‌ترین شعار مرگ بر آمریکا کار و تلاش است.

به گفته وی، فشل بودن، بی‌خیالی، سستی و غفلت با شعارهای انقلاب منافات دارد و باید جایگاهی که داریم را ارتقا دهیم.

غیب‌پرور به پیشرفت‌های کشور اشاره کرد و افزود: زمانی برای تامین سیم خاردار مشکل داشتیم و اکنون در زمینه انرژی هسته‌ای و ماهواره حرف داریم، در علوم نانو و دفاع موشکی در جهان رتبه داریم و در سدسازی بی‌رقیب هستیم.

وی خواستار آن شد که مسئولان با امید و نشاط با مردم سخن بگویند و از بیان مسائلی که یاس را نتیجه می‌دهد، بپرهیزند.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: مشکلات وجود دارد و کسی منکر آن نیست اما نباید به گونه‌ای سخن گفت که ضد انقلاب استفاده کند بلکه باید با همدلی در رفع آن کوشید.

انتهای پیام/2448/ذ40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول