اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اسبق مرکز مطالعات جنگ سپاه:

آمریکا در حمله نظامی به سوریه شکست سیاسی بزرگی خورده است

رئیس اسبق مرکز مطالعات و تحقیقات جنگ سپاه پاسداران گفت: امروزه شاهد فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، هستیم و رئیس جمهور آمریکا در زمینه حمله نظامی به سوریه شکست سیاسی بزرگی خورده است.

آمریکا در حمله نظامی به سوریه شکست سیاسی بزرگی خورده است

محمد کرمی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، در خصوص حوادث اخیر سوریه اظهار داشت: امروزه شاهد عینی این گفته امام خمینی (ره) هستیم و رئیس جمهور آمریکا در اجماعی عمومی و در سطحی جهانی در زمینه حمله نظامی به سوریه شکست سیاسی بزرگی خورده است.

این استاد دانشگاه ادامه داد: پیروزی‌های کوچک و بزرگی که ارتش سوریه در برابر تروریست‌های ساکن در آن منطقه به‌دست می‌آورد، همواره موجی از ناامیدی را به دل‌های دشمنان وارد می‌کند و این درسی است که به شرق و غرب می‌آموزد که تهدیدات رژیم صهیونیستی و آمریکا همواره پوشالی بوده و برای ایجاد جنگی روانی است.

این فرمانده نظامی دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه تکفیری‌ها از 82 کشور تروریست برای جنگ نیابتی اسرائیل در سوریه جمع کرده‌اند، تصریح کرد: پیروزی‌های ارتش سوریه و ناکامی تروریست‌ها موجب شده خیال آمریکا از بابت حاشیه امن اسرائیل راحت نباشد.

رئیس اسبق مرکز مطالعات و تحقیقات جنگ سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه امروزه ایران اسلامی در امنیت کامل به‌سر می‌برد، افزود: ملت ایران با پشت سر گذاشتن انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه‌ای بزرگ سرنوشت خود را رقم زد و امروزه اقتدار ملی ما نشأت گرفته از دوران باشکوه دفاع مقدس است.

به گفته نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، خاطرات تلخ و شیرین هشت سال دفاع مقدس و روزگار استقامت باید در برنامه‌ها و مقاطع مختلف برای همگان بازگو شود و این دوران سند زرین و افتخارآمیز روزهای پایداری ایرانیان است.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول