اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سبک فول کنتاکت کیک بوکسینگ WKA:

گائینی مربی تیم ملی کیک بوکسینگ در مسابقات جهانی آمریکا شد

مربی قمی به عنوان مربی تیم ملی کشورمان در مسابقات فول کنتاکت کیک بوکسینگ WKA قهرمانی جهان انتخاب شد.

گائینی مربی تیم ملی کیک بوکسینگ در مسابقات جهانی آمریکا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این مربی با تجربه استان قم در رشته‌های ورزشی رزمی مجید گائینی است که در رقابت‌های فول کنتاکت کیک بوکسینگ WKA قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مسئولیت سرپرستی تیم اعزامی هیئت قم را بر عهده داشت.

گائینی در حالی این مسئولیت را در رقابت‌های فول کنتاکت کیک بوکسینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بر عهده دارد که تیم ملی کشورمان در این سبک قرار است در سال 2014 میلادی راهی رقابت‌های قهرمانی جهان در کشور آمریکا شود.

به همین منظور مجید گائینی که همراه با تیم فول کنتاکت کیک بوکسینگ WKA استان قم توانست در این دوره از پیکارها در مجموع رقابت‌های هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به 10 مدال طلا، نقره و برنز دست یابد، به عنوان مربی تیم ملی در مسابقات جهانی انتخاب شد.

این در حالی است که مسابقات رده سنی جوانان فول کنتاکت کیک بوکسینگ WKA قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در اوزان منهای 54، 57، 60، 5/63، 67، 71، 76، 81، 86، 91 و به اضافه 91 کیلوگرم بین مدعیان قهرمانی به انجام رسید.

همچنین مدعیان شرکت‌کننده در مسابقات رده سنی بزرگسالان پیکارهای فول کنتاکت کیک بوکسینگ کشور و انتخابی تیم ملی در اوزان منهای 55، 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم در جدال مدعیان عضویت در تیم ملی برگزار شد.

مجید گائینی در حالی به عنوان سرپرست همراه با تیم فول کنتاکت کیک بوکسینگ استان قم توانست به 10 مدال پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی دست یابد که در این پیکارها جواد محمدزاده مسئولیت سرمربیگری تیم اعزامی قم را بر عهده داشت.

رزمی کاران افتخارآفرین قم در حالی توانستند به شش مدال طلا، یک نقره و سه برنز رقابت‌های این دوره فول کنتاکت کیک بوکسینگ کشور دست یابند که شرکت کامپیوتر صدراسیستم یکی از حامیان مالی ورزش قم در سال‌های اخیر از این تیم حمایت می‌کرد.

در این دوره از پیکارهای فول کنتاکت کیک بوکسینگ WKA قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران، رزمی کاران 24 استان از سراسر کشور حضور داشتند و مدعیان در رده سنی جوانان در 11 وزن و در رده سنی بزرگسالان در 9 وزن با یکدیگر پیکار کردند.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول