اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ملایر:

عقب‌نشینی آمریکا از جنگ با سوریه ناکامی دشمنان اسلام را اثبات کرد

امام جمعه ملایر گفت: عقب‌نشینی آمریکا از طرح جنگ با سوریه ناکامی دشمنان اسلام در مبارزه با مسلمانان و کشور سوریه بود.

عقب‌نشینی آمریکا از جنگ با سوریه ناکامی دشمنان اسلام را اثبات کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام والمسلمین رضا فاضلیان امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ملایر با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه اظهار داشت: دشمن متجاوز در سال 59 با اعلام یک جنگ نابرابر در مقابل مردم ایران هشت سال جنگ را بر ملت ما تحمیل کرد.

وی با اشاره به اینکه جوانان ایران اسلامی با لبیک به ندای امام راحل (ره) با انگیزه جهاد و شهادت راهی میدان‌های جنگ شدند، افزود: داشتن روحیه مقاومت و جهاد در راه خدا در جوانان ما باعث پیروزی و مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس شد.

امام جمعه ملایر تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده را در این مدت نشان از داشتن روحیه ایثار و شهادت‌طلبی مردم ایران برشمرد و تصریح کرد: امروز وظیفه مسئولان و مردم ادامه راه شهدا و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمن هرگز از دشمنی و توطئه در قبال ملت ایران کوتاه نمی‌آید، ابراز داشت: نوع جنگ امروز متفاوت شده و تنها بصیرت و آگاهی و حفظ روحیه جهادی و ایثار رمز موفقیت در برابر توطئه‌های شوم دشمن است.

فاضلیان در ادامه با اشاره به اوضاع منطقه به ویژه سوریه گفت: امروز آمریکا از طرح جنگ در سوریه عقب‌نشینی کرده و این خود نشان از ناکامی آمریکا در اثبات ادعاهایش در قبال سوریه دارد.

وی عقب‌نشینی آمریکا را باعث نگرانی دشمنان اسلام به ویژه رژیم صهیونیستی برشمرد و افزود: مسلمانان سوریه امروز با مقاومت در برابر تروریست‌ها همچنان از کشورشان دفاع می‌کنند.

خطیب جمعه ملایر یادآور شد: اتحاد و همبستگی ملت‌های عربی باعث از بین رفتن دشمنان به ویژه اسرائیل خواهد شد، اما متاسفانه حمایت برخی سران کشورهای عربی از تروریست‌ها همچنان باعث دلگرمی صهیونیست و همدستانش در منطقه شده است.

وی در ادامه سخنان خود ضمن سفارش مردم به تقوی الهی گفت: خداوند نعمات زیادی را به ما عطا کرده که وظیفه ما شکرگذاری از این نعمت‌ها و استفاده درست از آن است.

فاضلیان تلاوت قرآن و تقویت روحیه دینی و کمک و خدمت به مردم در امور مختلف جامعه را نشانه شکرگذاری از نعمت‌های خداوند برشمرد.

وی سپس با اشاره به برنامه‎های دهه کرامت در کشور گفت: امام رضا(ع) بزرگ‌ترین نعمت و فیض رحمت الهی برای ملت ایران است.

وی پیامبر(ص) و ائمه اطهار را نیز واسطه فیض و رحمت الهی برای شیعیان برشمرد و خطاب به مؤمنان نمازگزار گفت: وظیفه ما دوری از گناهان است و نباید با انجام معاصی خود را از رحمت الهی محروم کنیم.

انتهای  پیام/89013/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول