اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نیروهای مسلح آبیک صورت گرفت

رژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آبیک

مراسم رژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس صبح امروز با حضور نیروهای مسلح شهرستان آبیک برگزار شد.

رژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، مراسم رژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با خارج کردن پرچم از جلد و تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد.

همه برای تماشای مراسم سی و سومین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس به مراسم آمده بودند، زن و مرد، پیر و جوان و کودکان هم در اطراف جایگاه مراسم رژه حضور داشتند.

در اطراف جایگاه مراسم رژه، عکس‌هایی از شهدای جنگ تحمیلی مانند شهید عباس بابایی، مهدی زین‌الدین، مرتضی آوینی و عکس‌هایی از خلبانان بر بنرهایی به نمایش گذاشته شده بود.

در این مراسم بنرهایی نصب شده بود که بر روی یکی از آن‌ها نوشته شده بود: همه می‌دانند که ما شروع‌ کننده جنگ نبودیم و برای حفظ وجودیت اسلام در جهان، تنها از خود دفاع کردیم.

در این مراسم علاوه بر مسئولان شهرستان آبیک، خانواده‌های معزز شهدا حضور داشتند و از تلویزیون شهری هم فیلم‌هایی از دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده بود.

لازم به ذکر است روشنایی بلوار خیابان اصلی خیابان طالقانی به مناسبت هفته دفاع مقدس از آغاز برنامه رژه تا پایان روشن بود.

رژه دفاع مقدس نمایش مبارزه با نظام سلطه است

در این مراسم رضا اسفندیاری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، این هفته را نمایش اقتدار اسلام و نظام دانست و اظهار داشت: این هفته، هفته نمایش عظمت ملت انقلابی و شهیدپرور و راه شهدای گرانقدر و توانمندی و آمادگی نیروهای مسلح است.

وی افزود: نیروهای مسلح در این رژه آمده‌اند تا بگویند که با شهدا و ایثارگرانی که جانشان را نثار کردند، تجدید بیعت می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: رژه 31 شهریور ماه در اصل نمایش مبارزه با نظام سلطه به ویژه شیطان بزرگ استکبار جهانی است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک ادامه داد: نیروهای مسلح در هر لحظه آماده هستند جان خود را با طیب خاطر و اشتیاق کامل در راه خدا و انقلاب نثار کنند چراکه از سال‌های دور برای جانفشانی با شهدا عهد بسته‌اند.

در ادامه مراسم رژه، یگان رزم‌نوازان آمادگاه اصلی و عمومی آبیک، یگان وحدت، یگان پایوران آمادگاه اصلی و عمومی آبیک، نیروهای وظیفه آمادگاه اصلی و عمومی آبیک، یگان پادگان جوادنیا، یگان نیروی انتظامی، یگان سپاه پاسداران، گروهان بسیج امام رضا (ع) و گروهان نمونه گردان امام حسین (ع) و گروهان سرلشکر عباس بابایی روستای هزارجلفا از پایگاه شهید مفتح شهر خاکعلی با اجرای رژه، قدرت، اقتدار و صلابت خود را به نمایش گذاشتند.

همچنین رژه خودرویی و موتوری سپاه پاسداران، رژه خودرویی و موتوری چهار چرخ آمادگاه اصلی و عمومی آبیک و رژه خودرویی نیروی انتظامی اجرا شد.

در این مراسم گروهان نمونه رزمی ذوالفقار حوزه مقاومت بسیج ثارالله شهرستان آبیک به حرکات نمایش و رزمی پرداختند.

نیروهای مسلح شهرستان آبیک در مراسم رژه اثبات کردند که بازوان نیرومند و پنجه‌های قوی نظام اسلامی بوده و هستند.

انتهای پیام/77006/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول