اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس

رژه اقتدار نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری به نمایش درآمد

فرمانده سپاه قمربنی هاشم چهارمحال و بختیاری گفت: رژه امروز نیروهای مسلح این استان نمایش اقتدار نظام است.

رژه اقتدار نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری به نمایش درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار رضا محمد سلیمانی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری در مقابل ساختمان استانداری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس پدیده‌ای جاودانه و با شکوه و یک افتخار ابدی در حیات سیاسی اسلام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس در کمیت و کیفیت حادثه‌ای بزرگ است، گفت: جنگ تحمیلی برای خاموش کردن انقلاب برپا شد، اما همین جنگ نابرابر و تحمیل شده روحیه انقلابی مردم و به ویژه جوانان کشور را دوباره شعله‌ور کرد.

محمدسلیمانی افزود: چشمه‌های درونی در دل‌های پاک آنان جوشید و در اوج جوانی از آنان مردانی شجاع و بزرگ ساخت.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه منطق به کار رفته در هشت سال دفاع مقدس منطق کربلا بود خاطرنشان کرد: آنچه جنگ کربلا را زیبا کرد آن همه فداکاری و عشق و ایثار در کربلا توانست جنگ ما را نیز زیبا کند.

وی ادامه داد: امروز این منطق را با تمام توان و باور به جهانیان به اثبات رساندیم و در اوج صلابت و ایستادگی قرار داریم.

این مسئول با بیان اینکه در رژه نیروهای مسلح اقتدار نظام به نمایش درمی‌آید، اذعان داشت: امروز مقیاس کوچکی از مقیاس حاکمیت الله را به نمایش گذاشتیم تا به جهانیان نشان دهیم که از ولایت به ما یک اشاره و از ما به سر دویدن.

به گزارش فارس نیروهای نظامی و انتظامی چهارمحال و بختیاری متشکل از نیروهای سپاه، بسیج و نیروی انتظامی به همراه جانبازان ویلچری 70 درصد از مقابل جایگاه رژه رفتند و موتورسوارها و ماشین‌های رزمی صلابت نیروهای مسلح استان را بار دیگر به نمایش گذاشتند.

گفتنی است، در این مراسم که جمع کثیری از مردم برای تماشای رژه به مقابل استانداری آمده بودند جوانان غیور استان به اجرای حرکات نمایشی و ورزشی پرداختند.

انتهای پیام/68006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول