اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت می‌گیرد

فروزان:رژه گروهان مدیران اجرایی کاشمر در روز 31 شهریور

فرماندار کاشمر از رژه گروهان مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با لباس بسیجی در مراسم 31 شهریورماه جاری برای نخستین بار خبر داد.

فروزان:رژه گروهان مدیران اجرایی کاشمر در روز 31 شهریور

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان شب گذشته در دیدار با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: خوشبختانه با همدلی و تعاملی که بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان وجود دارد، همه مسئولان و مدیران شهرستان در اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای حفاظت و پاسداری از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده هستند.

وی با تاکید بر لزوم ترویج و توسعه فرهنگ دفاع مقدس و شناساندن آن به نسل چهارم انقلاب یادآور شد: برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که در هفته دفاع مقدس انجام می‌شود باید با مشارکت عمومی مردم و در راستای تقویت باورهای دینی و اسلامی آنان باشد.

فرماندار کاشمر با بیان این‌که مردم شهرستان کاشمر با تقدیم بیش از هزاران شهید و جانباز نقش پررنگی در دوران هشت سال دفاع مقدس داشته‌اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل سازنده‌ای که بین دستگاه‌های مختلف در سطح شهرستان وجود دارد شاهد برقراری امنیت همچون گذشته باشیم تا مردم با خاطری آسوده به معیشت خود بپردازند.

فروزان در ادامه بر لزوم همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان با ناحیه مقاومت بسیج کاشمر در جهت برگزاری باشکوه برنامه‌ها و گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول