اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اولین روز از هفته دفاع مقدس

رژه نیروهای مسلح در چرام برگزار شد

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس رژه نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان شهرستان چرام در خیابان‌های این شهر برگزار و با ادای احترام به مقام شامخ شهدا به مصلای این شهر منتهی شد.

رژه نیروهای مسلح در چرام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز و در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان شهرستان چرام در خیابان‌های این شهر برگزار و با ادای احترام به مقام شامخ شهدا به مصلای این شهر منتهی شد.

در این رژه که به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برگزار شد، موتورسیکلت‌ها و خودروها در سطح چرام رژه رفتند و با در دست داشتن پرچم، با عبور از خیابان‌های اصلی شهر یاد و خاطره هشت سال سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

این مراسم با حضور گسترده مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان چرام برگزار شد تا یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شود.

به گزارش فارس از کهگیلویه، در این مراسم باشکوه که از بلوار شهیدبهشتی تا مصلای چرام برگزار شد، مردم در کنار مسئولان ادارات با مراسم رژه نیروهای مسلح برگ زرین دیگری در کارنامه حضور در صحنه خود ثبت کردند.

حضور پرشور و انقلابی مردم شهید‌پرور و ولایی چرام ساعت‌ها پیش از برگزاری این مراسم از جلوه‌های خاص این مراسم بود.

در این مراسم خودروهای آتش‌نشانی، اورژانسی، نیروی انتظامی، سپاه ناحیه مقاومت بسیج، اداره راه و ترابری و دیگر نهادهای شهرستان چرام به همراه موتورسیکلت‌های نظامی، بسیجی و غیر بسیجی با تزئینات گل و پرچم و در دست داشتن پوسترهای جبهه و جنگ و عکس شهدا تجدید میثاق خود با شهدا را اعلام کردند.

بسیجیان و سبزپوشان نیروی انتظامی با در دست داشتن سلاح و انجام مانورها در این مراسم اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/82002/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول