اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نظرآباد:

رژه نیروهای مسلح در نظرآباد برگزار می‌شود

فرمانده سپاه نظرآباد از برگزاری رژه نیروهای مسلح همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

رژه نیروهای مسلح در نظرآباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، بهمن مهدی یگانه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس است که باید با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

وی ادامه داد: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروز از مهمترین وظایف ما محسوب می‌شود لذا باید در این هفته تلاش خود را برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس دو چندان کنیم و نسل امروز را با این ارزش‌ها بیش از گذشته آشنا نماییم.

این مسئول با بیان این که رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس شجاعانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد تأکید کرد: امروز نوجوانان و جوانان ایرانی در جبهه‌ای دیگر باید به نبرد با دشمن بروند و دشمن را از جهات دیگر با شکست مواجه کنند.

وی تصریح کرد:  هنگامی که دشمن متوجه شد نمی‌تواند در زمینه نظامی با ایران به نبرد بپردازد جبهه فرهنگی را مورد هجمه قرا داد و امروز در نظر دارد تا فرهنگ دینی و اسلامی ما را با خدشه مواجه کند.

فرمانده سپاه نظرآباد تأکید کرد: هوشیاری و بصیرت جوانان ما در این زمینه نیز می‌تواند بسیاری از دسایس دشمنان را از بین ببرد و آنان را مأیوس سازد.

این مسئول در ادامه سخنان خود با تأکید بر حفظ آرمان‌های شهدا و انتقال این آرمان‌ها به نسل امروز گفت: اگر رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود معلوم نبود امروز چه سرنوشتی بر سر کشور می‌آمد.

یگانه در ادامه به ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در نظرآباد اشاره کرد و گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده 72 برنامه فرهنگی و حماسی در هفته دفاع مقدس در شهرستان نظرآباد اجرا می‌شود.

به گفته وی برگزاری مسابقه‌های ورزشی، گلباران مزار شهدا، محفل انس با قرآن کریم، افتتاح پایگاه بسیج، برگزاری نشست‌های سیاسی و سخنرانی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

انتهای پیام/2302/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول