اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس

رژه نیروهای بسیج در شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس در اسلامشهر رژه نیروهای بسیج در این شهرستان برگزار می‌شود.

رژه نیروهای بسیج در شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، غلامحسین آرام ظهر امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال این ارزش‌ها به نسل امروز یکی از مهمترین اهداف و وظایف مسئولان است.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی‌ها و رشادت‌های خود شجاعانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

این مسئول با اشاره به این که نسل امروز باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا باشد، افزود: ما در قبال رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام مسئولیم، لذا باید با ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز این مسئولیت در قبال شهدا و رزمندگان اسلام را به خوبی ایفا کنیم.

آرام با تأکید بر برگزاری برنامه‌های متنوع به منظور بزرگداشت این هفته و حفظ آرمان‌های رزمندگان اسلام افزود: انتقال ارز‌ش‌های هشت سال دفاع مقدس نباید تنها به این هفته خلاصه شود چرا که تنها طول یک هفته نمی‌توانیم این ارزش‌ها را به نسل امروز انتقال دهیم.

وی برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور رزمندگان و فرماندهان جنگ را مهم ارزیابی کرد و گفت: بیان خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس می تواند در انتقال ارزش‌های این دوران بسیار موثر باشد.

فرماندار اسلامشهر افزود: تمام موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف را مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری جانبازان و رزمندگان هستیم.

آرام افزود: در این راستا برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوعیت زندگی‌نامه شهدا در طول هفته دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

*برگزاری برنامه فرهنگی خاکریز در هشت نقطه از شهرستان

فرماندار شهرستان اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری برنامه فرهنگی خاکریز در طول هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این برنامه فرهنگی در هشت نقطه از شهرستان اجرایی می‌شود.

آرام برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، برگزاری مراسم تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان، فرماندهان و پیشکسوتان عرصه هشت سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/2302/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول