اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خبر داد

رژه نیروهای مسلح با سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین در گچساران

فرمانده سپاه ناحیه گچساران از برگزاری رژه نیروهای مسلح با سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

رژه نیروهای مسلح با سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، جهانگیر انصاری پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس این شهرستان اظهار کرد: هفته دفاع مقدس، دفاع مقدس ایثارگران و فرزندان شجاع و دلیر جمهوری اسلامی ایران طی هشت سال جنگ تحمیلی علیه کشور است.

وی ابراز داشت: این هفته همزمان با فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها بوده که باید دستاوردها و اهداف دفاع مقدس برای نوجوانان و جوانان تبیین و بازگویی شود.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان این‌که آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اسلامی آغاز هفته دفاع مقدس است، افزود: برنامه‌های متنوعی برای این هفته پیش‌بینی شده است.

انصاری خاطرنشان کرد: برگزاری باشکوه مراسم این هفته در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت بسیار مؤثر بوده که سپاه ناحیه گچساران در این زمینه برنامه‌ریزی مطلوبی دارد.

وی اجرای باشکوه این برنامه‌ها را مستلزم همکاری ادارات و نهادها دانست و عنوان کرد: عظمت و شکوه دفاع مقدس می‌طلبد تا مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان، حضوری فعال در صحنه داشته باشند.

انصاری ابراز داشت: هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال حماسه، ایثار، مقاومت و پایمردی است و همه ما در تبیین این اهداف برای نسل جدید مسئول هستیم.

بهترین مؤلفه در جنگ نرم حضور آگاهانه و بابصیرت در صحنه است

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ادامه داد: باید به درستی به نوجوانان و جوانان بیاموزیم و خاطرنشان کنیم که این انقلاب به راحتی به دست نیامده و آبرو، عزت، سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی به برکت و مرهون خون شهدا است.

انصاری با بیان این‌که برنامه‌های هفته دفاع مقدس با توجه به تغییرات داخلی و شرایط کشورهای اسلامی و کشورهای منطقه باید مطلوب‌تر و با حضور گسترده‌تر اجرایی شود، تصریح کرد: امسال گچساران به عنوان تنها شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در رژه نیروهای مسلح و سلاح های نیمه سنگین، از سلاح‌های سنگین نیز استفاده می‌کند.

وی با اشاره به این‌که بهترین مؤلفه در جنگ نرم حضور آگاهانه در صحنه است، حضور گسترده نیروهای بسیجی ادارات و نهادها در این رژه را ضروری دانست.

انصاری با بیان این‌که محل برگزاری رژه طی چند ساعت آینده و با مشورت، رایزنی و هماهنگی با نیروی انتظامی و در نظر گرفتن شرایط فیزیکی تعیین و اعلام می‌شود، گفت: این رژه در روز 31 شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در گچساران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82001/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول