اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس

برگزاری رژه نیروهای مسلح با محوریت سپاه/ برگزاری رزمایش «بازی دراز» در ساوجبلاغ

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرزر گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح با محوریت سپاه در البرز برگزار می‌شود.

برگزاری رژه نیروهای مسلح با محوریت سپاه/ برگزاری رزمایش «بازی دراز» در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار بهرام حسینی‌مطلق بعدازظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و بازگو کردن خاطرات آن دوران به نسل امروز می‌تواند، ما را در تحقق اهدافمان یاری دهد.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس شجاعانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تأکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز یکی از مهمترین وظایف ما محسوب می‌شود لذا برای انتقال و ترویج این فرهنگ مهم باید برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات موثری را انجام داد.

حسینی‌مطلق تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نوجوانان و جوانان از خواسته‌ها و آرزوهای خود گذشتند و با عزمی راسخ در میدان مبارزه حاضر شدند و جان خود را برای دفاع از میهن فدا کردند.

وی بیان داشت: امروز نوبت ما است تا در میدانی دیگر به مبارزه با دشمن رفته و با حفظ آرمان‌های رزمندگان اسلام به دشمنان بفهمانیم که هرگز ارزش‌های دفاع مقدس را فراموش نخواهیم کرد.

حسینی‌مطلق گفت: هفته دفاع مقدس نیز فرصت مناسبی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان اسلام و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: در این هفته علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان می‌توانیم در ترویج فرهنگ مقاومت و ایثارگری گام برداریم و نسل امروز را با این مهم آشنا کنیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا و به منظور هر چه باشکوه برگزار شدن هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی در این استان اجرایی خواهد شد که یکی از مهمترین آنها رژه نیروهای مسلح است.

حسینی‌مطلق گفت: در این راستا نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در استان البرز و برخی از شهرستان‌های استان همزمان با روز 31 شهریور رژه خواهند داشت.

*شبیه‌سازی عملیات آزادسازی بازی دراز در منطقه ساوجبلاغ

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود از شبیه‌سازی عملیات آزادسازی بازی دراز در منطقه ساوجبلاغ خبر داد و افزود: در این رزمایش نیز بخشی از عملیات بازی دراز شبیه‌سازی خواهد شد.

حسینی‌مطلق در ادامه سخنان خود به نامگذاری برخی از روزهای هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: روز سربازی و پایمردی، عفاف و پاسداری، ایثارگری و شهیدان، رزمندگان و ولایتمداری و درس‌ها و عبرت‌ها از وقایع جنگ تحمیلی از جمله نامهایی است که امسال مختص روزهای هفته دفاع مقدس شده است.

وی پرداختن به نقش زنان در صیانت از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی، غبارروبی و عطر‌افشانی قبور پاک و مطهر شهدا، راهپیمایی بزرگ خانوادگی در سراسر استان و .. را از برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

حسینی‌مطلق در ادامه سخنان خود به دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این هفته اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه‌های عکس دفاع مقدس، به صدا در آوردن زنگ مدارس، برگزاری شب خاطره، دیدار با رزمندگان و جانبازان، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهیدان مراسم گردهمایی یادگاران دفاع مقدس و ... از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/2302/ک40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول