اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) خبر داد

تغییر مکان رژه ۳۱ شهریور در قزوین

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به تغییر محل برگزاری رژه ۳۱ شهریور در قزوین از برگزاری ۳۷۱ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در سطح رده‌های مقاومت بسیج خبر داد.

تغییر مکان رژه ۳۱ شهریور در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس برزگر ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در قزوین برگزار شد، اظهار داشت: 371 برنامه برای هفته دفاع مقدس در سطح رده‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها گستردگی خاصی داشته و آنقدر وسعت دارد که در هفته دفاع مقدس هر روز یک برنامه در این راستا در سطح نواحی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) تصریح کرد: نخستین برنامه هفته دفاع مقدس حضور فرماندهان در بیت آیت‌الله باریک‌بین امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان است که فرماندهان پس از دیدار با ایشان به سمت محل رژه حرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: امسال با توجه به گزارش‌های واصله مبنی بر ایجاد مزاحمت برای مردم به علت محل برگزاری رژه، این محل به بلوار شهید سرلشکر لشکری انتقال یافت تا مزاحمتی برای مردم ایجاد نشود.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: 29 گروهان از سپاه ، 12 گروهان از ارتش، هشت گروهان از نیروی انتظامی و برای نخستین بار چهار گروهان از پادگان جواد‌نیا وابسته به وزارت دفاع در رژه شرکت می‌کنند.

برزگر یادآور شد: بغیر از یگان‌های پیاده، رژه موتوری نیز با حضور یگان‌های موتوری در روز 31 شهریور برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: ساعت 7:30 صبح زمان استقرار نیروهای برای رژه بوده و تا ساعت 11 نیز مراسم رژه پایان می‌یابد.

این مسئول اضافه کرد: در مراسم رژه موتوری یگان‌هایی از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و جهاد سازندگی حضور دارند.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در امامزاده حسین(ع) یادآور شد: بازسازی عملیات کربلای 5، برگزاری شب خاطره، حضور محصلین و محصلان در نمایشگاه، یادواره شهدا، گلباران مزار شهدا، اجرای برنامه نورافشانی و ده‌ها برنامه دیگر در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: تجلیل از خانواده شهدا و رزمندگان از دیگر برنامه‌های این هفته است که در طول سال نیز ادامه می‌یابد.

* افتتاح 60 طرح عمرانی

برزگر با اشاره به افتتاح طرح‌های عمرانی بسیج و سپاه در این هفته عنوان کرد: 60 سالن ورزشی، 30 سوله صالحین، ساختمان 10 حوزه مقاومت بسیج و همچنین طرح‌های دیگر عمرانی در هفته دفاع مقدس افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

برزگر عنوان کرد: همه اقشار مردم می‌توانند از این سوله‌های ورزشی بهره لازم را ببرند.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) در خاتمه از همکاری دستگاه‌های اجرایی همکار در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس، شهرداری قزوین، صدا و سیمای مرکز قزوین، خبرگزاری‌ها و نشریات مکتوب تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/2667/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول