اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس

رژه نیروهای مسلح در زنجان برگزار شد

همزمان با هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح در زنجان برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح در زنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پیش از ظهر امروز رژه سراسری نیروهای مسلح استان با هدف نمایش اقتدار و آمادگی‌های همه‌جانبه دفاعی ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در زنجان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

گفتنی است، امسال مسئولیت برگزاری رژه امسال بر اساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هماهنگی با نمایندگان ارتش، ناجا و سایر مراجع ذیربط واگذار شده بود که در زنجان نیز به صورت استانی این برنامه اجرایی شد.

این مراسم با حضور آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و ... برگزار شد.

گفتنی است، از دیگر برنامه‌هایی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان زنجان اجرایی می‌شود، برگزاری نمایشگاه‌های تصاویر شهدا در مدارس، پایگاه‌ها و مساجد زنجان، بازنمایی عملیات نصر 7 در منطقه گاوازنگ زنجان بعد از نماز و مغرب و عشاء، رونمایی آلبوم عکس دفاع مقدس که شامل آثار سعید حاجی‌خانی است، دیدار با خانواده های شهدا، ویزیت رایگان بیماران در سطح استان زنجان، غبارروبی و گلباران مزار شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس، نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس استان، برگزاری همایش دوچرخه‌سواری ساعت 15 روز 31 شهریور ماه در میدان ارتش زنجان است.

انتهای پیام/73005/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول