اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عملیات سپاه ناحیه شوشتر خبر داد

برگزاری رژه یگان‌های رزمی و مردمی در شوشتر

مسئول عملیات سپاه ناحیه شوشتر از برگزاری رژه یگان‌های رزمی و مردمی شهرستان شوشتر به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

برگزاری رژه یگان‌های رزمی و مردمی در شوشتر

محمدرضا کاکاعید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: یگان‌های رزمی و عملیاتی شهرستان شوشتر در قالب یگان‌ها و رده‌های مقاومتی تعیین شده در روز 31 شهریور در شهرستان شوشتر رژه خواهند رفت.

وی با اشاره به اینکه یگان‌های مردمی و بسیج اقشار و محلات نیز در این رژه شرکت می‌کنند، تاکید کرد: عشایر غیور عرب و بختیاری در این رژه شرکت فعال خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه اقشار مختلف در این رژه شرکت می‌کنند، افزود: بسیجیان، یگان‌های ورزش‌های رزمی و پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی در این مراسم باشکوه شرکت می‌کنند.

کاکاعید با اشاره به استفاده از همه اقشار در این مراسم گفت: در این مراسم اقشار مختلف بسیج در سراسر شهرستان شوشتر شرکت می‌کنند و رژه روز 31 شهریور ماه به صورت منسجم و متمرکز برگزار می‌شود.

مسئول عملیات سپاه ناحیه شوشتر افزود: در تلاش هستیم تا در هفته دفاع مقدس شهرستان شوشتر بار دیگر یاد و خاطره دفاع مقدس و دلاورمردی‌های روزهای حماسه و خون را گرامی بداریم و در این زمینه از همه دستاوردها و بازماندگان آن روزها استفاده خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: امکان اعلام تعداد یگان‌ها و نیروها وجود ندارد ولی همه یگان‌های مستقر در شوشتر در این مراسم شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/72006/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول