اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان خبر داد

مناسب‌سازی فضاهای شهری زنجان در هفته دفاع مقدس

معاون فرهنگی و هنری شهرداری زنجان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس مناسب‌سازی فضاهای شهری در زنجان انجام می‌شود.

مناسب‌سازی فضاهای شهری زنجان در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر سلطان‌محمدی ظهر امروز در جلسه هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: شهرداری زنجان برنامه‌های لازم برای هفته دفاع مقدس را برنامه‌ریزی کرده است.

وی آماده‌سازی فضاهای شهری زنجان برای هفته دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: فضاهای شهری زنجان با نصب و تجهیز بنرهای فرهنگی مناسب‌سازی خواهد کرد.

معاون فرهنگی و هنری شهرداری زنجان از برگزاری مسابقه دوچرخه‌سواری در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: در 31 شهریور این مسابقه فرهنگی برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه باید برای هفته دفاع مقدس برنامه‌های مناسبی را اجرا کرد، افزود: شهرداری زنجان در حوزه فعالیتی خود اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

سلطان‌محمدی به دیگر برنامه‌های در دست اقدام شهرداری زنجان در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: غبارروبی از مزار شهدا نیز از برنامه‌های دیگر است.

معاون فرهنگی و هنری شهرداری زنجان با بیان اینکه برنامه‌هایی برای کارکنان شهرداری نیز پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی به‌صورت ویژه برای کارکنان شهرداری در نظر گرفته شده است.

وی از مشارکت شهرداری زنجان در بازسازی عملیات نصر 7 خبر داد و تاکید کرد: شهرداری زنجان تعامل و همکاری لازم برای بازسازی عملیات‌های دفاع مقدس را دارد.

سلطان‌محمدی اهمیت و توجه به فرهنگ دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: باید نسبت به شناساندن مفاهیم دفاع مقدس در میان مردم تلاش کرد.

معاون فرهنگی و هنری شهرداری زنجان با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی باید تعامل و همکاری لازم برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی را داشته باشند، افزود: معرفی و ترویج فرهنگی دینی باید در اولویت قرار گیرد.

وی همچنین از مشارکت شهرداری زنجان در برگزاری مراسم رژه هفته دفاع مقدس خبر داد و تاکید کرد: شهرداری زنجان در این برنامه نیز در کنار نیروهای نظامی شهرستان زنجان خواهد بود.

سلطان‌محمدی با بیان اینکه این رژه در 31 شهریور برگزار می‌شود، افزود: برگزاری این رژه بر عهده سپاه است که با حضور و مشارکت ارتش و دستگاه‌های فرهنگی همراه خواهد بود.

معاون فرهنگی و هنری شهرداری زنجان ضمن تاکید بر برنامه‌ریزی لازم برای هفته دفاع مقدس و نیروی انتظامی در شهرستان زنجان، خاطرنشان کرد: حضور فعال دستگاه‌های فرهنگی در اجرای برنامه‌های این هفته ضروری است.

وی زنجان را شهری فرهنگی و دینی عنوان کرد و اظهار داشت: پایتخت شور و شعور حسینی باید در اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح کشور سرآمد باشد.

سلطان‌محمدی با ابراز امیدواری از برگزاری موثر برنامه‌های فرهنگی در هفته دفاع مقدس و نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: تاثیر‌گذاری برنامه‌ها مورد توجه قرار دارد.

انتهای پیام/73007/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول