اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان طارم خبر داد

پیش‌بینی 22 برنامه برای هفته دفاع مقدس در طارم

فرماندار شهرستان طارم گفت: در مجموع 22 برنامه مختلف برای هفته دفاع مقدس در شهرستان طارم پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی 22 برنامه برای هفته دفاع مقدس در طارم

غلامحسین رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تجلیل از ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس و خانواده شهدا یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان طارم است.

وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا در طول هفته دفاع مقدس و نواختن زنگ مقاومت روز یک مهر از جمله برنامه‌های مورد نظر در شهرستان طارم است، خاطر نشان کرد: برگزاری شب شعر نیز از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان طارم خاطره‌گویی یادگاران دفاع مقدس را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان طارم برشمرد و افزود: حدود هشت مسابقه ورزشی نیز به مناسبت این هفته در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اختتامیه طرح هجرت 3 همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان طارم برگزار می‌شود، اضافه کرد: نشست‌های معرفتی و بصیرتی برای سنین مختلف نیز در این شهرستان برگزار می‌شود.

*برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در طارم

رجبی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه دفاع مقدس از برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته دفاع مقدس در طارم است، ادامه داد: این نمایشگاه شامل دستاوردهایی از این دوران با هدف آگاه سازی جامعه جوان برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اهداء جهیزیه به نو عروسان از دیگر برنامه‌های شهرستان طارم در هفته دفاع مقدس به شمار می‌رود، تصریح کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

فرماندار شهرستان طارم به بهره‌برداری از استخر سر پوشیده آب‌بر اشاره کرد و یادآور شد: پروژه‌های آبیاری قطره‌ای برای 96 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان طارم و بهره‌برداری از طرح توسعه کشاورزی چورزق از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از ساختمان دهیاری روستای «ولیدر» همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد، اذعان داشت: طرح هادی روستای «زاچکان» نیز همزمان با این هفته بهره‌برداری می‌شود.

رجبی با اشاره به بهره‌برداری از راه روستایی «سرخه سنگ» و افتتاح باشگاه ورزشی صالحین شهر آب‌بر ویژه خواهران از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان طارم به شمار می‌رود.

انتهای پیام/73006/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول