اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد

اجرای 733 برنامه دفاع مقدس در گلستان/ رونمایی از «کتابستان حماسه» با حضور وزیر دفاع

فرمانده سپاه نینوا گلستان از اجرای 733 برنامه متنوع به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح استان خبر داد.

اجرای 733 برنامه دفاع مقدس در گلستان/ رونمایی از «کتابستان حماسه» با حضور وزیر دفاع

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی بعدازظهر امروز در نشست خبری با محوریت تشریح برنامه‎های هفته دفاع مقدس در گلستان اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس 50 برنامه استانی، یکصد برنامه شهرستانی، 92 برنامه در سطح حوزه‎های مقاومت بسیج و 491 برنامه در سطح پایگاه‎های مقاومت پیش‎بینی شده است.

وی اجرای مراسم رژه را یکی از برنامه‎های شاخص در هفته دفاع مقدس عنوان و تصریح کرد: مراسم رژه در پنج شهرستان گرگان، گنبدکاووس، علی‎آبادکتول، آزادشهر و بندرگز انجام می‎شود که در این زمینه 9 شهرستان مشارکت دارند.

30 یادواره شهدا در هفته دفاع مقدس برگزار می‎شود/ نواختن زنگ مقاومت در مدارس منتخب گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: یک یگان نمونه استان گلستان با عنوان «بسیج عشایر ترکمن» برای حضور در رژه سراسری که 31 شهریور در تهران انجام می‎شود، عزیمت خواهند کرد.

بابایی، برگزاری رژه موتوری در شهرستان‎های کلاله، گالیکش، رامیان، گرگان، گنبدکاووس و آزادشهر را از جمله برنامه‎های هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: در این ایام 30 یادواره شهدا، دیدار از خانواده‎های معظم شهدا و ایثارگر، عطرافشانی قبور شهدا در سراسر استان را نیز خواهیم داشت.

وی از نواختن زنگ مقاومت در مدارس منتخب سراسر استان خبر داد و یادآور شد: همزمان با آغاز بازگشایی مدارس زنگ مقاومت در سراسر مدارس استان به صدا درمی‎آید.

فیلم مستند زندگی سردار شهید اسودی و شهید قهرمانی رونمایی می‎شود

فرمانده سپاه نینوا گلستان متذکر شد: در هفته دفاع مقدس از فیلم مستند زندگی سردار شهید صمد اسودی رونمایی می‎شود که این برنامه دوم مهرماه از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

بابایی از رونمایی فیلم کوتاه انیمیشن سردار شهیداسماعیل قهرمانی خبر داد و ابراز داشت: این شهید سرافراز جانشین تیپ 27 محمدرسول‎الله (ص) بوده است.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش متمرکز استانی نکوداشت بسیج پیشکسوتان در هفته دفاع مقدس انجام می‎شود، خاطرنشان کرد: به مناسبت این ایام خجسته افتتاح ساختمان 30 پایگاه در شهرهای گنبدکاووس، بندرترکمن، کلاله و بندرگز انجام خواهد گرفت.

عموم مردم در مراکز درمانی وابسته به سپاه ویزیت رایگان می‎شوند

فرمانده سپاه نینوا گلستان؛ ویزیت رایگان عموم مردم در مراکز درمانی وابسته به سپاه به مدت یک روز در 31 شهریورماه را یکی از برنامه‎های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و ادامه داد: بسیجیان در طول هفته دفاع مقدس می‎توانند از ویزیت رایگان در این مراکز برخوردار شوند.

500 بسیجی گلستانی در قالب «کاروان وحدت» از موزه عبرت‎ها بازدید می‎کنند

بابایی اظهار داشت: در این ایام نشست‎های مختلف علمی با محوریت اقتصاد مقاومتی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی از اعزام نزدیک به 500 نفر از بسیجیان استان گلستان اعم از شیعه و سنی با عنوان «کاروان وحدت» به منظور بازدید از موزه عبرت و باغ موزه دفاع مقدس در تهران خبر داد.

ساختمان جدید مرکز آموزش عالی امام حسین (ع) سپاه نینوا بهره‎برداری می‎شود

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: ساختمان جدید مرکز آموزش عالی امام حسین (ع) سپاه نینوا با ظرفیت 545 نفر دانشجو در هفته دفاع مقدس افتتاح و به بهره‎برداری خواهد رسید.

بابایی از افتتاح 6 خانه عالم در سراسر استان خبر داد و افزود: در حال حاضر 37 خانه عالم در سطح روستاهای گلستان ساخته شده است.

وی، افتتاح نمایشگاه فرهنگی مرکز استان با محوریت «دفاع همچنان باقیست» در سه بخش نرم‎افزاری، سخت‎افزاری و ادوات نظامی همچنین اجرای جُنگ شبانه را از جمله برنامه‎های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه جنب کتابخانه‎های عمومی گلستان راه‎اندازی خواهد شد.

رونمایی از «کتابستان حماسه» با حضور وزیر دفاع

فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار داشت: رونمایی از کتاب «کتابستان حماسه» در قالب کتاب‎شناسی دفاع مقدس با حضور وزیر دفاع انجام می‎شود.

بابایی همچنین از آغاز به کار سایت اینترنتی کنگره شهدای استان گلستان همزمان با ایام هفته دفاع مقدس خبر داد.

انتهای پیام/83001/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول