اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس خبر داد

برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: از برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: رژه نیروهای مسلح نظامی، انتظامی و یگان‌های نمونه بسیج از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فردوس است.

برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته دفاع مقدس

غلامرضا فلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: دفاع از نظر امام خمینی(ره) از جایگاه و اهمیت ویژه‏‌ای برخوردار است به طوری که آن را پرورش دهنده‏ جوهر انسانیت و مایه‏ بروز شجاعت در انسان می‌دانند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع دفاع از دین و ارزش‌ها، افزود: جنگ و دفاع ابزاری است که با آن موانع موجود از سر راه رشد و تکامل جوامع اسلامی برداشته می‏‎شود و جوامع با دفاع از مرزوبوم خود به رشد و تعالی دست می‌یابند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس هفته دفاع مقدس را فرصتی برای احیای ارزش‌های انسانی و اسلامی دانست و تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس باید ارزش‌هایی همچون دفاع، ایثار و از خودگذشتگی، جوانمردی، شجاعت و پایمردی احیا و این ارزش‌های انسانی و اسلامی به نسل جوان منتقل شود.

برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته دفاع مقدس

فلاحی از برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته دفاع مقدس خبر داد و یادآور شد: رژه نیروهای مسلح نظامی، انتظامی و یگان‌های نمونه بسیج، برگزاری تور دوچرخه‌سواری، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس، اعزام نمادین دانش‌آموزان از مدرسه تا معراج و از معراج تا گلزار شهدا و نواختن زنگ مقاومت در مدارس سطح شهرستان از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فردوس است.

وی ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی، تشکیل ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، افتتاح خوابگاه بهسازی شده دبیرستان شهید مطهری، اهدای خون توسط بسیجیان ادارات، برگزاری یادواره شهدای پایگاه الحیات، تجلیل از خانواده‌های شهدا و گلباران مزار شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فردوس عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس اذعان داشت: برگزاری همایش بصیرتی فرماندهان واحدهای مقاومت و سرگروه‌های صالحین، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری همایش بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و نیز همایش مدافعان حرم از برنامه‌های دیگر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان فردوس است.

انتهای پیام/69007/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول