اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرمانده سپاه فراهان:

برنامه‌های هفته دفاع مقدس فراهان اعلام شد

فرمانده سپاه شهرستان فراهان برنامه‌های این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس فراهان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سید مهدی حیات‌غیبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگانی است که برای دفاع از آرمان‌های مقدس اسلام و انقلاب جان خود را در برابر دشمنان سپر کرده و هستی خود را فدا کردند.

فرمانده سپاه شهرستان فراهان بیان کرد: امروز ایران اسلامی هر چه دارد از برکت خون جوانان و آزادمردانی است که با خون سرخ خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.

حیات‌غیبی تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و تشریح دلایل آغاز و ادامه جنگ تحمیلی علیه ایران را از برکات برگزاری هفته دفاع مقدس برشمرد و خاطرنشان ساخت: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های ویژه‌ای توسط سپاه فراهان به اجرا در خواهد آمد که بخشی از این برنامه‌ها شامل اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، گلباران قبور پاک و مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا، رژه موتوری نیروهای مسلح، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، افتتاح نمایشگاه فرهنگی و نظامی، ویزیت رایگان بسیجیان، تجلیل از رزمندگان بسیجی ادارات و... است.

انتهای پیام/87006/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول