اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره آموزش و پرورش سعدآباد خبر داد

برگزاری ویژه‌برنامه‌های دفاع مقدس در تمام مدارس سعدآباد

معاون اداره آموزش و پرورش سعدآباد از برگزاری ویژه‌برنامه‌های دفاع مقدس در تمام مدارس سعدآباد خبر داد.

برگزاری ویژه‌برنامه‌های دفاع مقدس در تمام مدارس سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام عبدالله باغچه‌بان شامگاه چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش سعدآباد اظهار داشت: بحث تعلیم و تربیت یک مسئله بسیار مهم است و پیشرفت کشور و تامین آینده کشور با حضور موفق آموزش و پرورش محقق می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش سعدآباد ضمن تجلیل از زحمات و تلاش‌های ارزشمند معاونین و مربیان پرورشی منطقه سعدآباد در سال گذشته افزود: مربیان پرورشی به عنوان طلایه‌داران امر تعلیم و تربیت باید از همه ظرفیت‌های وجودی خویش برای تربیت نسل نوجوانان و جوانان به‌کار گیرند.

باغچه‌بان یادآور شد: همزمانی هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس در کشور نیز این فرصت را فراهم می‌کند تا نسل جدید انقلاب هرچه بهتر با مسایل آن روزها آشنا شود و البته نباید این موضوع فراموش شود که با توجه به تهاجم فرهنگی که غربی‌ها علیه ایران به راه انداخته‌اند باید در تمام طول سال برنامه‌هایی برای جوانان و نوجوانان در نظر گرفته شود تا کاملا در جریان همه امور قرار بگیرند.

وی تأکید کرد: برگزاری ویژه‌برنامه‌های دفاع مقدس در تمام مدارس سعدآباد از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش است و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود بهره خواهیم برد.

باغچه‌بان در پایان بیان داشت: امروز دشمنان برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تبلیغات فراوانی به راه انداخته‌اند و با جنگ نرم به مقابله با نظام آمده‌اند که باید با برنامه‌های فرهنگی و هنری در برابر این تهاجم ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/2452/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول